Leuk om je hier eens te zien Astrid, ook heel tof dat jij die maakt!
Een western blad zou ik nog wel eens leuk vinden om te ontvangen, toch maar eens over nadenken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb nu gelukkig fijn laarzen gevonden, maar ik vind de kleur van de laars spuuglelijk
 Ik heb nu gelukkig fijn laarzen gevonden, maar ik vind de kleur van de laars spuuglelijk  Dat is zalmkleur. Het leer aan de onderkant is wel mooi. Ook is het maat 42,5 omdat ik er anders dus niet inpas
 Dat is zalmkleur. Het leer aan de onderkant is wel mooi. Ook is het maat 42,5 omdat ik er anders dus niet inpas  Ik hoop dat ik dus iets kan scoren of daar op maat kan laten maken....
 Ik hoop dat ik dus iets kan scoren of daar op maat kan laten maken....                                                         
xDenies schreef:Hha een rollback bedoel je!
Leuk om je hier eens te zien Astrid, ook heel tof dat jij die maakt!
Een western blad zou ik nog wel eens leuk vinden om te ontvangen, toch maar eens over nadenken!

Maureen95 schreef:Ooeeh wat leuk! Dan kom ik wel iets eerder, dan kan ik ook even meekijken met jouw les (als je dat leuk vindt).

ik hoop dat jullie mss wat meer weten?
 ik hoop dat jullie mss wat meer weten?                                                         

Sychess schreef:Maureen95 schreef:Ooeeh wat leuk! Dan kom ik wel iets eerder, dan kan ik ook even meekijken met jouw les (als je dat leuk vindt).
Haha ja hoor, verwacht nog niet te veel van mij haha. Maar het is altijd leerzaam om mee te kijken met een ander denk ik
Ik ga even kijken naar Americana, lijkt me wel tof.

Daihyo schreef:Ik heb bij Paulette Zorn een aantal keer met bosal in de les gereden. Voor het beleren van Noura heb ik een andere instructrice, niet specifiek western. Maar dat hoeft ook nog niet.
Fijne foto’s weer Denise. En fijn dat je zo rustig aan weer wat kunt doen met je koele kikker
Wat balen Maureen. Wat is de prognose?
Sentir schreef:Kom ik weer even ingesukkeld met een vraag.
Zijn er eigenlijk instructeurs die je les geven bitloos/op Bosal? Ik denk dat deze miniem tot zelfs niet bestaan? Alles wat ik zie rijdt met shanks of enkelgebroken. De zoektocht naar een 'natuurlijke' lesgever is enorm enorm moeilijk.ik hoop dat jullie mss wat meer weten?
 Dus ik denk dat Jamie sowieso bij je past. Maar die komt niet overal gok ik.
 Dus ik denk dat Jamie sowieso bij je past. Maar die komt niet overal gok ik.                                                         
Sentir schreef:Kom ik weer even ingesukkeld met een vraag.
Zijn er eigenlijk instructeurs die je les geven bitloos/op Bosal? Ik denk dat deze miniem tot zelfs niet bestaan? Alles wat ik zie rijdt met shanks of enkelgebroken. De zoektocht naar een 'natuurlijke' lesgever is enorm enorm moeilijk.ik hoop dat jullie mss wat meer weten?

vandaar dat mijn zoektocht al langer gaande is om de juiste te vinden.
 vandaar dat mijn zoektocht al langer gaande is om de juiste te vinden.

Vanochtend weer les gehad bij Ed en ik mocht wéér op een andere: Ruby! Ruby is ook geen lespaard en staat te koop. Ik moest bij haar meer contact houden met de teugels, gevolg: zowaar blaren
 Vanochtend weer les gehad bij Ed en ik mocht wéér op een andere: Ruby! Ruby is ook geen lespaard en staat te koop. Ik moest bij haar meer contact houden met de teugels, gevolg: zowaar blaren   helemaal niet meer gewend op met druk op de teugels te rijden.
 helemaal niet meer gewend op met druk op de teugels te rijden. 

Andere stal gebeld gezien ik niet verwachtte snel terug te horen van enkele andere waar ik sta ingeschreven.
 Andere stal gebeld gezien ik niet verwachtte snel terug te horen van enkele andere waar ik sta ingeschreven.  Heb in het verleden misschien twee westernlessen gehad, maar dat is al zo lang geleden dat ik daar niet veel meer over wist
 Heb in het verleden misschien twee westernlessen gehad, maar dat is al zo lang geleden dat ik daar niet veel meer over wist  Heb altijd klassiek dressuur gereden en had verwacht dat het rijden net als fietsen was, dat pak ik zo weer even op, maar dat viel toch echt tegen. Kon mijn balans en ritme tijdens het lichtrijden eerst niet zo snel vinden, nu deed ik dat met klassiek dressuur ook niet veel; voornamelijk doorzitten. Gezien ik voornamelijk Friezen ben gewend en ik op buitenrit echt wel moest lichtrijden om de draf goed door te komen, had ik wel verwacht dat dit makkelijker zou gaan, al helemaal op een Quarter
 Heb altijd klassiek dressuur gereden en had verwacht dat het rijden net als fietsen was, dat pak ik zo weer even op, maar dat viel toch echt tegen. Kon mijn balans en ritme tijdens het lichtrijden eerst niet zo snel vinden, nu deed ik dat met klassiek dressuur ook niet veel; voornamelijk doorzitten. Gezien ik voornamelijk Friezen ben gewend en ik op buitenrit echt wel moest lichtrijden om de draf goed door te komen, had ik wel verwacht dat dit makkelijker zou gaan, al helemaal op een Quarter  Viel een beetje tegen, hahah.
 Viel een beetje tegen, hahah. Stemmetje in mijn hoofd vind natuurlijk dat het altijd beter kan, faalangst helpt niet mee
 Stemmetje in mijn hoofd vind natuurlijk dat het altijd beter kan, faalangst helpt niet mee  Volgende week weer een les, heb er erg veel zin in!
 Volgende week weer een les, heb er erg veel zin in! 

.
 .                                                         

Paard kende alles en was superbraaf, maar ik ben nu echt spierpijn
 Paard kende alles en was superbraaf, maar ik ben nu echt spierpijn  Ik heb denk ik achter elkaar iets van 25 minuten gegaloppeerd, al was het denk ik langer. Was kapot
 Ik heb denk ik achter elkaar iets van 25 minuten gegaloppeerd, al was het denk ik langer. Was kapot   Heel veel cirkels en een aantal run downs gereden met stops. Was erg gaaf om weer eens te doen!
 Heel veel cirkels en een aantal run downs gereden met stops. Was erg gaaf om weer eens te doen! 

) ?
 ) ?                                                         

Mondy schreef:Wat tof van die complimenten !
Heb je mbt je heup wel eens een fysio om raad gevraagd ?