Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billy3105 schreef:Vandaag heb ik (wel is waar rond 900) een ronde mee gereden met de quad en Zazoe met ruiter die haar start. In het bos was het gewoon echt lekker! Zoveel fijne schaduw
scooby09 schreef:ja dat weer zaterdag twijfel twijfel
Vrije startijd / blok dus iedereen zal wel heel vroeg willen starten.
Ik moet na de wedstrijd nog ander half uur terug dat doe ik liever niet met 30 graden.
Het is nog geen zaterdag , ik hoop eigenlijk de de organisatie zich uit spreekt,
Monody schreef:scooby09 schreef:ja dat weer zaterdag twijfel twijfel
Vrije startijd / blok dus iedereen zal wel heel vroeg willen starten.
Ik moet na de wedstrijd nog ander half uur terug dat doe ik liever niet met 30 graden.
Het is nog geen zaterdag , ik hoop eigenlijk de de organisatie zich uit spreekt,
Lastig he.. nu geeft hij 28 graden met wisselende bewolking/zon op en windkracht 3. Verwacht ook dat iedereen zo vroeg mogelijk wil starten. In het bos denk ik wel goed te doen met de schaduw maar dat vervoer.. Zit er ook mee in mijn maag qua terugreis, nu is het voor ons geen anderhalf uur..
Monody schreef:Welkom Anouk! Leuk dat je mee komt lezen en kletsen. Er is een schema van de wedstrijden die het jaarrond gehouden worden, daar kan je ook zien of er een impulsklasse mee doet. Volgensmij moet die nog ergens in het topic staan![]()
Wat voor paardje heb je?