Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Achterom schreef:Lieve allemaal., ik heb het verzoek gedaan om mijn bokt account en berichten te laten verwijderen. Ik wil jullie bedanken voor alles, bokt heeft me veel gebracht waaronder dit topic, maar een aantal onprettige gebeurtenissen (waar ik ongetwijfeld ook zelf de hand in heb gehad met mijn grote mond) brachten me tot het inzicht dat het nu tijd is om verder te gaan.
Iedereen heel veel succes en plezier in deze mooie tak van sport en wie weet komen we elkaar nog eens tegen.
Achterom schreef:Lieve allemaal., ik heb het verzoek gedaan om mijn bokt account en berichten te laten verwijderen. Ik wil jullie bedanken voor alles, bokt heeft me veel gebracht waaronder dit topic, maar een aantal onprettige gebeurtenissen (waar ik ongetwijfeld ook zelf de hand in heb gehad met mijn grote mond) brachten me tot het inzicht dat het nu tijd is om verder te gaan.
Iedereen heel veel succes en plezier in deze mooie tak van sport en wie weet komen we elkaar nog eens tegen.
Evercreek schreef:Hallo allemaal! Ik wil na 10 jaar eindelijk weer terug in het zadel en gezien ik uitgekeken ben op het klassieke dressuur, lijkt het me erg leuk om western te gaan rijden. Nu ben ik al een poosje aan het orienteren naar verschillende maneges (wilde eerst afvallen en ben nu 19 kilo kwijt!) en toevallig kwam ik in Damwoude 'Western Way of Life' voorbij. Iemand hier bekend mee? Dit is een stuk dichterbij dan Oosterwolde namelijk en geloof niet dat er verder nog iets bij mij in de buurt zit. Ben erg benieuwd naar ervaringen