Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paint_Lover schreef:Mondy schreef:
Ik had je varkentje vanmorgen al zien staan en dacht: zo blij dat de mijne met een vliegendeken met regenrug staat (en ze niet wit is)
Bellatrix schreef:Ach, het poetsen houd je weer lekker bezig.
Achterom schreef:@toushie: alleen dat is al leuk, zo'n pattern oefenen
Vanmiddag een 5 jarige quarter gereden, was wel even wennen, zowel voor mij als voor het paard. Heel gevoelig en heel licht, dus eigenlijk gewoon fijn te rijden. Nog wel wat te leren, maar hij pakt het heel goed op. Kijkt wel, maar weinig of geen spanning, loopgraag. Al met al heel anders dan James, die echt moest leren dat lopen fijn is zeg maar
Wat wel overeenkomt is dat het beide heel vriendelijke mensgerichte paarden zijn. Denk dat ze goed met elkaar overweg zouden kunnen.
Wel een heel positieve ervaring, ik neig nu ernaar dat als hij door de klinische keuring komt, ik hem wel wil kopen. Paneltesten zijn als veulen al gedaan, dus dat is geen probleem. Ook zit er een papier bij, moet alleen nog wel even spitten naar die afstemmingen want daar heb ik geen verstand van![]()
Dus dat ga ik de verkoper zo maar eens laten weten
Mijn vriendin stuurt net de filmpjes, eigenlijk ziet het er verrassend goed uit, ondanks dat het zadel echt niet lekker zat voor mij