Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lideli schreef:Gaaf Bo! Stoere Zoe!![]()
Gaan jullie toevallig nog een Ardennen weekend organiseren zoals vorig jaar? Asking for a friend
Monody schreef:Haha ik hou je in gedachten billy! Voor nu houd ik ze tot ik goede vervangers heb gevonden. Ik heb inderdaad ook wel zitten nadenken over fenders maar ik weet niet of die kunnen hangen aan een Edix Emir zadel qua beugelriemophanging..
Die simpelere beugels heb ik inderdaad ook al geprobeerd, ik had nog compositi beugels liggen maar dat was al helemaal een dramaZucht. Het blijft zo lastig! Op mijn wensenlijstje heb ik nog wel de GM Bi Relax 2.0 maar die moeten helemaal custom gemaakt worden met +/- 5 weken levertijd dus voor de komende endurance heb ik daar weinig aan
![]()
Wel heerlijk dat het met Clara zo goed gaat zeg, en ook met jou! Het is een flinke smak geweest met echt wel een lange hersteltijd..
Beugels met andere schoenen proberen is idd nog een optie! Ik vergeet dit echt altijd om gewoon eens mijn sportschoenen mee te nemen naar stal
Monody schreef:Die zien er inderdaad smalletjes uit. Ik zal eens aan Edix moeten vragen of dat mogelijk is.
Ik heb mijn beugels een gaatje korter gedaan en dat zat qua houding stabieler maar daarin knelde mijn tenen nog sneller af. Dus toch maar een gaatje langer gedaan maar dan zit ik weer niet stabiel. Voel mij echt zo'n zeikerd ermee