Ik ben lekker aan het nagenieten van een heerlijk lang weekend vakantie met mijn 2 Haflingers Anton & Roos. Mijn bijrijdster Lisa was gezellig mee.
Op vrijdag vertrokken we vroeg richting de Lommelse Sahara. Mooi rondje gereden daar. Het was lekker koel in het bos.
Vanaf 16.00 konden we in ons huisje bij BoksheideBuiten in Eersel. Dat was nog maar een klein stukje rijden gelukkig.
Na aankomst de paarden lekker nat gemaakt en toen mochten ze hun onderkomen gaan ontdekken!
Ze hadden een super leuk paddock paradise tot hun beschikking. Nou ze hebben zich 4 dagen prima vermaakt.... want GRAS!

Ook Lisa en ik hebben ontzettend genoten van de mooie omgeving. We hebben in vier dagen 67 km gereden. De paden zijn heel fijn. Bijna alles is onverhard, geen steentjes en ook bijna nergens mul.
Verder hebben we ook heel relaxed wat gelezen, spelletjes gespeeld, lekker gegeten en ook veel tijd tussendoor bij de paarden doorgebracht.
We gaan graag nog een keer terug naar BoksheideBuiten. Het huisje was heel fijn. Er zijn ook veel leuke dorpjes in de buurt maar die hebben wij niet gezien.
En het is echt een plek om lekker te relaxen zelf maar je paard ook.
Ze hebben niet alleen een paddock paradise maar ook stallen en zandpaddocks.
Dus mocht je nog een leuke plek zoeken voor een vakantie dan kan ik dit echt aanraden!
Nou hier volgen wat foto's van ons avontuur. Mocht je alle foto's willen zien dan kun je me het beste een vriendschapsverzoek sturen op Facebook.
Daar post ik bijna dagelijks.