[IM] rust zacht binkie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shara148

rust zacht binkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 17:58

In januari 2005 kreeg ik dan eindelijk mijn mooi abel,een prachtig haflinger hengstveulen van 5 maanden oud!super gezond,alleen nog een beetje bang. Die bangheid was al gauw over.
Ik werd een soort surrogaat moeder voor abeltje,als ie bang was kwam ie achter mij staan.
In december 2007 net voor de kerst raakte abel aan de diaree,da geweest en hij kreeg antibiotica deze kuur duurde een week, maar het hielp niets en het leek wel erger te worden.da er weer bij mest meegenomen en allemaal proefjes gedaan,maar hij kon er niet achter komen wat het nou was.We moesten het maar even aankijken werd gezegd,na 2 dagen begon abel slechter te eten en hij begon er nu echt ziek uit te zien.Ik was er klaar mee en heb op zondag een kliniek bij ons in de buurt gebeld deze da zei aan de telefoon al het is 5 voor 12,hij kwam gelijk.Abel had mogelijk bloedworm of acute leukemie, da vroeg of we hem maandag naar de kliniek wilde brengen voor verder onderzoek.
Zondag avond stond ik bij hem in de stal om te proberen of ie wilde eten,maar het ging zo langzaam dat ik was gaan zitten waarna abel bij me kwam liggen met zijn hoofd op mijn knieen,toen wist ik het eigenlijk al, hij is heel ziek.
volgende dag naar de kliniek gebracht waar hij sonde voeding en vocht kreeg,het leek een stap vooruit te gaan hij at ook weer wat hooi,maar die ene stap vooruit waren er weer 3 terug.Maar je blijf hoop houden want hij is nog zo jong.
Dit hebben we een week vol gehouden,en toen was de druppel. Hij begon door zijn benen te zakken omdat zijn spieren zwak waren geworden.Zaterdag 12 januari 2008 heb ik hem laten inslapen, en ik mis mijn binkie nog iedere dag.

_Bloem_

Re: rust zacht binkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:58

Heel veel sterkte met het verlies van Binkie Ach gut !
Je hebt alles voor hem gedaan wat je kon!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:00

heel erg veel sterkte met het verlies

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 13:20