[IM] RIP Joris

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lautjuh85

RIP Joris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 19:54

Dit topic is voor mijn lieve vriendinnetje die helaas haar paard Joris weg heeft moeten brengen.
Joris had een ontzettend dikke bult bij zijn enkel. Eerst dachten ze aan aderlaten.
Een bloedvat wat maar steeds blijft lekken. Zijn hele enkel was rondom helemaal dik. Maar je kon er wel in drukken. Toen er een naald in kwam dacht de DA ook dat er pus of vocht uit zou komen, maar het was allemaal bloed. Joris heeft toen drukverband gekregen. Dit mocht helaas niet helpen. Het advies was dan ook om hem verder te laten onderzoeken op de kliniek. Allerlei foto's gemaakt en daar bleek dus dat hij een tumor had. Of het kwaadaardig of goedaardig was konden ze zo niet zien. Daarvoor moest hij een zware operatie ondergaan. De kans dat het kwaadaardig was, was 50%. Als het goedaardig was en ze hadden geopereerd dan was de kans erg groot dat het terug kwam. En misschien wel op andere plekken. Mijn vriendin R heeft de moeilijkste beslissing ooit moeten maken....en ik ben trots op haar.

Joris heeft helaas geen 3 jaar mogen worden.
We missen hem allemaal verschrikkelijk....

Dit heb ik nog voor haar gemaakt..

Afbeelding

Rhinoooow

Re: RIP Joris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:00

Hey! heel veel sterkte aan je vriendin. het is zeker geen makkelijke beslissing geweest?!

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 20:05

Het is zeker geen makkelijke beslissing geweest.
We hebben er ook vaak over gepraat, maar ik kan geen beslissing voor haar nemen.
Het was gewoon zo erg, omdat ze in zeer korte tijd hele heftige dingen in familiekring heeft meegemaakt buiten haar paardje om. Bij hem vond ze nog steun en ook dat werd haar afgenomen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:05

das nog jong zeg en wens haar maar heel veel sterkte toe wel knap dat ze aan haar paardje denkt en niet zo van ik wil hem niet kwijt dan moet hij maar pijnlijden. ze is sterk.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:07

wat erg zeg, vooral omdat hij nog zo jong was, sterkte voor jou en je vriendin

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:03

zo jong nog! heel veel sterkte voor jou en je vriendin!