Wij hadden achter bij ons bij de boerderij nog 3 stallentjes staan , daar stond mijn pony en mijn nicht haar paardje en dat paardje zn veulen van 1 jaar oud .
maar ik liep daar smorgens meestal als eerste langs om alle dieren op de boerderij te eten te geven... En deze morgen dus ook .. ik liep erheen en ze begonnen altijd alle drie te hinniken maar die keer hoorde ik er maar 2 .
het was een klein gang padje en daar stonden 2 stallen en als je het gang pad aan de ene kant uit liep liep je tegen het andere stalletje aan ( waar de 1 jarige stond) maar je kon ook aan de andere kant van zijn stal bij ons de schuur in kijken want daar stond een raampje , en aan de andere kant van het gang pas was een deur die je open kon doen dat je buiten was .
Maar goed . het was dus nog donker op stal en kon dus ook nog niks zien en ik hoorde maar 2 hinniken
dus ik ben meteen naar de buiten deur gelopen dat ik meer licht had want het licht knopje was heel dicht bij zijn stal en eerlijk gezegt durfde ik die niet aan te doen want ik vreesde voor het ergste.
maar toen ik bij de deur kwam en ik meer licht had zag ik bij het raampje van zijn stal
en poot of een paal omhoog steken , maar ik dacht dat kan maar zo een paal wezen want in de schuur staat wel meer rommel ..
maar ik wou ook niet in zn stal kijken dus ik dacht weetje wat ik doe ik ga gewoon kijken of dat een poot of een paal was aan de schuur kant ,nou ik had beter in zijn stal kunnen kijken want dan kwam ik dit verschrikkelijke gezicht niet tegen ,
ik doe de schuur open was het dus inderdaad een poot hij had zich opgehongen , ik schrok me echt harstikke dood dat dat arme beestje van 1 jaar die daar zo bij lag,
ik meteen naar mn opa gerent me opa kwam er meteen aan en heeft gauw zn halster door geneden maar het was al te laat !

en het arme dier was nog maar 1 jaar oud !

wat was er nou gebeurt mijn nicht heeft altijd halsters om in stal( wij nooit omdat we bang zijn dat er dan wat mee gebeurt ) maar nu had hij naast zn stal nog een klein stalletje waar de deur van open stond achter het raampje met het hendeltje waar je de deur mee dicht doet en hij had een ringetje onder aan zn halster en is hij daarmee aan dat hendeltje blijven haken en is in paniek geraakt.
Dit gezicht wat ik toen aantrof is me nog steeds bij en gaat ook nooit meer weg