[IM] Aranka, Ik mis je!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellissima_

Aranka, Ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 21:48

Mijn allerliefste Aranka..
Ze was 21 toen ik haar voor het eerste zag bij een vriend van ons. ze was zo stijf als een hark en kon niks.. maar toen mochten ik en mijn zus op haar gaan rijden! mijn zus was net iets te zwaar voor haar, dus mocht ik het proberen. ik zat erop, voelde haar stijf wezen, maar het was perfect. Ik heb haar helemaal losgereden enzo.. ik heb 100x met haar gereden, samen met mijn vriendin en mijn eigen echte pony..
Ik heb een onderlinge wedstrijd met haar gereden, was 1ste Lovers toen reed een vriendin van me een wedstrijd met haar, ik op me eigen pony. ook 1ste Lovers ze was helemaal geweldig! maar toen kwam de mededeling dat de eigenaar haar ging verkopen. zo ook zijn shetlander en zijn draver. Ik heb heel lang afscheid van haar genomen, ik kon maar niet gaan en haar nooit meer teruggzien.. maar het moest op een gegeven moment wel.
ik heb heel hard gehuild toen ik wegfietste, ik kon maar niet geloven dat het de laatste keer was.. uiteindelijk heb ik nog een keertje omgekeken, en geroepen dat ik van haar hield.. ze hinnikte terug. het was zo lief!
ongeveer 5 maanden later, de eigenaar kwam bij ons op de koffie. ik had al 100x gevraagd hoe met Aranka ging, goed goed goed zei hij dan. altijd. toen die ene dag..
Ik vroeg weer hoe het met Aranka ging,
en zo bot als hij is zei hij 'Niet goed, ze is dood.'
zo kaboem pats bam, Aranka weg. :'( ik rende naar mijn kamer en huilde zo hard als maar kon. m'n moeder had het wel opgevangen en kwam even kijken.. ze vond me huilend op me kamer.. ze heeft me geholpen alles goed te verwerken. maar ik mis Aranka nog steeds elke dag!

- Aranka
- Welsh/Arabier
- 22 jaar geworden
- geboren; 15 maart.
- overleden; 29 juni.
- Ze kon superhard racen, heeeerlijk Lovers
- Love haar voor altijd!

Miesjex

Re: Aranka, Ik mis je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:50

he wat sneu nou! Boos!
Heel veel sterkte ermee!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 23:15

he gatver, wat zuur,
ze heeft een nette leeftijd behaald,
onhoud 1 ding, de mooie herinneringen neemt niemand je meer af!!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 23:18

Houd die mooie herinneringen vast, dat is belangrijk, ze zal nooit vervangen, maar misschien komt er wel weer een andere die een plekkie naar haar kan innemen in je hart!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:57

Slotje wegens langer dan 3 maanden geleden.