Ze was 21 toen ik haar voor het eerste zag bij een vriend van ons. ze was zo stijf als een hark en kon niks.. maar toen mochten ik en mijn zus op haar gaan rijden! mijn zus was net iets te zwaar voor haar, dus mocht ik het proberen. ik zat erop, voelde haar stijf wezen, maar het was perfect. Ik heb haar helemaal losgereden enzo.. ik heb 100x met haar gereden, samen met mijn vriendin en mijn eigen echte pony..
Ik heb een onderlinge wedstrijd met haar gereden, was 1ste

ik heb heel hard gehuild toen ik wegfietste, ik kon maar niet geloven dat het de laatste keer was.. uiteindelijk heb ik nog een keertje omgekeken, en geroepen dat ik van haar hield.. ze hinnikte terug. het was zo lief!
ongeveer 5 maanden later, de eigenaar kwam bij ons op de koffie. ik had al 100x gevraagd hoe met Aranka ging, goed goed goed zei hij dan. altijd. toen die ene dag..
Ik vroeg weer hoe het met Aranka ging,
en zo bot als hij is zei hij 'Niet goed, ze is dood.'
zo kaboem pats bam, Aranka weg. :'( ik rende naar mijn kamer en huilde zo hard als maar kon. m'n moeder had het wel opgevangen en kwam even kijken.. ze vond me huilend op me kamer.. ze heeft me geholpen alles goed te verwerken. maar ik mis Aranka nog steeds elke dag!
- Aranka
- Welsh/Arabier
- 22 jaar geworden
- geboren; 15 maart.
- overleden; 29 juni.
- Ze kon superhard racen, heeeerlijk

- Love haar voor altijd!