Mijn oom en tante hadden een pony'tje ( shetland) gekocht. Lisa. Ze was bruinbont en had een ongelooflijk leuk en lief veulentje. Kelly. Kelly was zo lief. Als je op het bankje ging zitten kwam ze naar je toe en wou ze geaaid worden.Het was gewoon zo mooi. Mijn oom en tante gingen even een uurtje weg. Toen ze een tijdje wegwaren belde de buurman op. Kelly lag er een beetje raar bij en Lisa stond er maar onrustig bij. Ze kwamen meteen thuis. Toen bleek dat Kelly overleden was. Waarschijnlijk koliek. Maar eigenlijk is de oorzaak nog steeds niet bekend. Maar ze denken dat het koliek was. Mijn lieve schattige Kelly was er niet meer.
29-12-2006 was ze overleden. Ze was net een halfjaartje oud. ( nog niet eens). Dag lieve kelly. Ookal is het bijna 2 jaar geleden ik mis je nog steeds, en hou van je met heel mijn hart. You'll be never forgotten.
een tijdje nadat kelly overleden was hebben ze Frouke gekocht. Zij heeft ook een veulentje gekregen. Lady.Maar toch kan Lady Kelly niet overtreffen. Ook Lisa betekent heel veel voor me. Dan heb ik toch nog een klein beetje kel bij me.
Foto's:
Mijn lieve meisje.

Lisa en kelly.

papa en kel

xx:D