vorig jaar heb ik mijn shetlander moeten laten inslapen heel onverwachts...
[MD] Mijn Shetje heel, heel erg ziek!!!
nu had hij vandaag eigenlijk 5 jaar moeten worden, vandaar even dit verhaaltje:
08 april 2008
† Bobbie
4 jaar, het hadden er 40 moeten zijn
je werd geboren op 8 april 2003 en op 30 juli 2007 besloten we je uit je lijden te verlossen.
Op 3 augustus 2003 haalde we je op met de auto, we tilde je gewoon zo de auto in en eenmaal thuis aangekomen tilde we je gewoon het trappetje af.
Door een fout werd je niet 31 juli opgehaald maar pas 3 augustus, precies 4 jaar later.
Het maakte mij niet uit dat je hier wat langer bleef, zo had ik het gevoel dat je hier toch nog was en ik kon het dan ook niet laten om af en toe even bij je onder het zeil te kijken.
Ondanks dat je al hard en koud was, straalde je nog zoveel warmte en liefde uit.
Die prachtige grote bruine ogen en die mooie kleine oortjes, nooit zal ik dat vergeten.
Met je slechts 83 cm durfde jij alles, met je speciaal op maat gemaakte ijzertjes stapte je stoer en trots in het rond.
Met je kleine oortjes die altijd naar voren stonde, hoorde je alles.
Als je voor de kar stond had ik altijd uitzicht op die prachtige appeltjes op je kont en een spierwitte staart met 1 bruine streep in het midden. En dan de puntjes van je oren die net boven je manen uitstaken, geweldig.
Nooit heb ik zo’n mooie pony gezien, en ook nooit zal ik er nog zo’n mooie zien.
Iedereen vond je altijd zo mooi en ze wilde je allemaal kopen, maar jij zou voor altijd bij mij blijven. Helaas heeft dat maar even geduurd.
Maar lieve Bobs, die 4 jaar zal ik nooit vergeten.
Ook al was je nog zo ziek voor mij ging je in de benen en hinnikte je zelfs nog en na een liefkozende snuifje in je voorpluk van April, liep je vol vertrouwen achter mij aan.
“Kom op kleine” zei de dierenarts, en met tranen in zijn ogen verloste hij je, uit je lijden.
Lieve Bob, vandaag zou je 5 jaar jong worden, helaas heb je dit nooit mogen halen.
Ik zal je nooit maar dan ook nooit vergeten.
Ik draag je tandje bij me, ik draag je bij me in mijn hart.
Voor altijd mijn kleine grote vriend…