Zoals ik ook al eerder in een andere topic heb geschreven is dat ik mijn pony ollie zou inslapen.
Het diertje had pijn aan haar voorbeen vanwege een ernstig fractuur in het haakbeen wat na 7 maanden nog niet echt vorderde en ook niet veel kans meer had op genezing.
Ik heb met veel pijn en moeite een beslissing moeten nemen dat ik haar wou ontdoen van de pijn en de pijn in de toekomst.
Afgelopen Maandag is ze ingeslapen.. ze kreeg eerst de 1e spuit met slaapmiddelen in de stal. Ik heb toen haar koppie gepakt toen ze steeds verder naar beneden zakte. ik heb haar geknuffeld en gekust met tegelijkertijd huilen.. Later zijn we met haar naar de plek gegaan waar ze haar andere 2 spuiten zou krijgen.. De val na de 2e spuit die haar in narcose leidde was niet prettig om te zien.. maar toen ze lag, kreunde ze wat.. ( ze heeft ook 7 maanden niet kunnen liggen.) en mijn vader en ik namen verder afscheid..
Gelukkig is het na het gezicht vredevol gegaan, en ik heb haar nog ingefluisterd dat ik het echt niet zo gewild had..
Mijn ouders hadden haar afgedekt met zeil, want dat kon ik niet meer.. hoe ze daar lag gaf voor mij aan dat ze er niet meer was en dat wou ik op dat moment ontlopen.
Hieronder nog een foto van ollie en mij een dag van te voren dat we haar hebben laten inslapen..
Hey meisje.. je was een ontzettende sterke fjord, lichamelijk en geestelijk. je liet nooit pijn zien alleen op je zwakkere momenten wel als je het echt niet meer kon verbergen. Ik hou ontzettend veel van je..
http://s93.photobucket.com/albums/l67/carishz/?action=view¤t=09122007366.jpg
Laatst bijgewerkt door Olita op 13-12-07 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt