Mijn lieve shet Lobby is er niet meer....
ze was mijn verzorgpony en stond bij mn shetjes.
Vrijdags kwam ik aan bij de wei, en ik zag lobby niet in de wei staan dus ik ben snel wezen kijken, toen zag ik dr in de tuin staan.
De eigenaren hadden dr in de tuin gezet (de tuin is wel een groot stuk gras) zodat ze drgoed in de gaten konden houden. Ze was heeél mager geworden echt niet normaaaal! dus de dierenarts kwam en die zei dat ze zand in dr darmen had ofzo, Daar kreeg ze medicijnen voor en een prikje zodat ze weer wat zou eten. Nou na een tijdje begon ze iid weer te eten en wat te drinken. Savonds ging ik weg en toen leek het goed te gaan, maar helaaas. De eigenaar is er snachts om het uur heen geweest en het ging telkens ietsjes slechter na een paar uur wou zeniet meer eten en geen medicijnen meer.
Zaterdags kwam ik zo snel mogelijk na de les op de manege. Toen kwamen ( ik en ander meisje) daar aan en we zagen Lobby daar op de grond liggen dus wij snel dr heen. Maar ze kon niet meer lopen niks.. ze kon geen eens meer dr hoofd rechthouden. ze kreeg van die stuiptrekkingen en toen ben ik de hele tijd bij haar gebleven tot ze ging. Ze was zo lief! ze deed dr hoofdje op me schoot en toen ademde ze voor de laatste keer.
De eigenaren zeiden dat het net leek of ze wachtte totdat ik er was!
want voordat ik dr was ging ze de hele tijd hinniken enz. en toen ik dr was werd ze rustig. iig dat zeiden de eigenaren dat ze toenveel rustiger was.
ik kreeg echt tranen in mn ogen toen ik dat hoorde.
Al die keren lekker rennen door de wei, samen naar de manege. vanalles hebben we gedaan! maar nu moet ik verder zonder jou, ik zal je nooit vergeten! Lieve Lobby rust zacht!
Een week voordat ze ziek werd. Ik heb haar 3 jaar verzorgd en ze is 6 jaar geworden...