Na vele trouwe jaren hebben we vanmiddag Snoopy laten inslapen op de mooie leeftijd van 36 jaar. Vanmiddag nog lekker buiten gestaan en eenmaal in haar box een lekkere emmer ouwewijven voer opgegeten. Toen ze na haar dutje overeind wilde komen lukte dat niet meer en omdat ik vind dat een pony of paard dat echt zelf nog moet kunnen ,was de keuze om haar te laten inslapen snel gemaakt. Ze is vredig en rustig ingeslapen.Het was goed zo!
Ze leed al een aantal jaar aan de ziekte van Cushing.Voelt toch wel een beetje vreemd.Net gevoerd en ik miste haar hinnikje.......
Ja met voeren was ze altijd duidelijk aanwezig, ze heeft nog lekker een tijd van haar pensioen kunnen genieten. Wel even wennen voor Smokey zonder Snoopy, maar ik zag dat ze vandaag al dichter bij Katrien en Sara stond.
Al een tijdje geleden dat je dit berichtje plaatste, maar ik wil je evengoed nog even sterkte wensen met het verlies van Snoopy. Je zal haar vast wel erg missen, maar een schrale troost is dat ze een goed leven bij jullie heeft gehad. Sterkte ermee.
Dank je Leonie! Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft gehad en ze had nog jaaaaaaaaaaaren mogen blijven.Het ging alleen echt niet meer.By the way! Nog gefeliciteerd met je kindje!