een half jaar geleden kwam ik op stal en toen was mijn paard aan het schraapen hij had zijn biks al niet op en hij keek de hele tijd naar zijn buik.
ik dacht koliek nee he . ik ging met hem stappen pak mijn halster uit mijn kastje en zag hem gaan liggen weer opstaan en weer gaan liggen.
ik de da gebeld die kwam meteen. ze gingen power longeren maar zonder enig effect hij had een verstopping in zijn darmen die door een draai in zijn darmen werden veroorzaakt.
hij moest naar utrecht vanwaar hij geopereerd werd.
het verliep echt supper en meocht nar 3 weken staan weer naar huis .ze haden wel verteld dat het meer dan een half jaar ging duren.
3 maanden later mocht ik er al weer opzitten maar ik voelde dat het absoluut neit goed was hij wou gaan liggen en ik dacht nee niet weer.
en hapte naar zijn buik ik belde meteen de dierenarts.
maar nog een operatie kon hij niet aan.
mijn wereld zakte ineen .
nee niet mijn POWER
hij moest ingeslapen het gebeurde zo snel ik had niet eens afscheid kunnen nemen .
het duurde 2 uur voordat hij weg was ik heb dat zien gebeuren het was echt vreselijk hij wou niet maar het moest .hij was pas 4 mijn mooie lieve ondeugende power
dag lieve mooie power

we zouden nog naar het strand gaan maar dat lukte niet eens meer

je kan nu lekker over de eeuwige weilanden lopen met all je neiuwe paarden vriendjes
r.i.p power