[IM] Oude kanjer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

berpie

Oude kanjer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 16:40

Mijn lieverd is niet meer, ik heb hem maandagavond in laten slapen, hij was op, hij kon niet meer, maar waarom doet het dan zoveel pijn, mijn lieve oude Kanjer, 44 jaar ben je geworden, al mijn kinderen hebben op je leren rijden, ik kan niet zonder je.
Je stal is zo leeg, je halster en deken liggen op de grond, niemand mag er aan komen, geen enkel paard mag nog in jou stal komen, ik kan het niet verdragen, ik heb je laten cremeren, een waardig afscheid voor mijn beste vriendje. Je vriendinnetje Lessie moet nu zonder jou verder, ze staat daar maar, wil niet eten en niet haar stal uit, ze mist je net als ik. Lieverd ik zal goed op haar leten en haar nooit verkopen, tenslotte is ze al bij jou toen ze 2 maanden was en door haar moeder werd verstoten, door jou is ze een paard geworden, je was haar pappa en haar mama, mijn lieve vriendje ik mis je zo, ik hou van je, geen pijn meer Kanjer, nu kan je weer eten, rennen, en weer ondeugend zijn, mijn liefste dank je wel dat we op je rijden mochten, dankjewel voor al je liefde die ik heb gehad, maar vooral dankjewel omdat je er was, rust zacht mijn lieveling, je bent voor altijd in ons hart.http://i98.photobucket.com/albums/l275/wildforsterhoeve/kanjer.jpg?t=1172510557

Tempus

Re: Oude kanjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:42

Hij heeft wel een mooie leeftijd bereikt. Maarja missen doe je ze altijd. Veel sterkte

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:44

Of je krijgt gewoon tranen in je ogen als je dat leest..
Heel veel sterkte Ach gut

ju1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:45

Nou zeg dat tranen in je ogen Verdrietig ...heel veel sterkte

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:26

rosaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:11

ik heb nog tranen in mij ogen van toen ik het net las.
hij heeft ene mooie leeftijd gehaald.
heel veel sterkte met je verlies

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:14

Heel erg veel sterkte, vooral na zoveel jaar is het afscheid nog moeilijker. Veel sterkte voor jou, de kinderen en Lessie...

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 15:22

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, raar maar waar dit soort reacties geven je toch een beetje troost, met les gaat het gelukkig beter, en weet je wat nu zo vreemd is, voor leslly er was kon die ouwe wel redelijk opschieten met kleine Jainy, kleine Jainy is echt een einzelganger en houdt gewoon niet van andere paarden en normaal ook niet van Les, vanaf dat die ouwe er niet meer is zijn Jainy en Lesley niet meer bij elkaar weg te slaan, je vraagt je af heeft die ouwe ze daarboven toegesproken, zo van meiden als ik er niet meer ben zorg voor elkaar..
Toen Kanjer overleed hebben we Les afscheid laten nemen, ze heeft gesnuffeld en bleef een tijdje staan, normaal als die 2 elkaar niet zagen werden ze wild, nu heeft ze vanaf dat hij er niet meer is niet 1 keer gehinnekt. Meschien toeval maar toch weet ik diep in mijn hart wel beter.

Lieverd ik mis je nog steeds, dit gaat ook nooit meer over, maar toch ben ik blij dat je nu geen pijn meer hebt.

Lieve ouwe Kanjer, mijn vriendje tot later

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 15:58

Ik vint het zo erg..
Er zijn bijna geen woorden voor!
Heel veel sucses met het verwerken!

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:00

Hij is toch gelukkig oud mogen worden bij jou maarja je paard verliezen na al die jaren van plezier is niet makkelijk.
Sterkte!