[IM] travler waarom ben bij mij weg gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

travler

travler waarom ben bij mij weg gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 17:20

Travler, ouwe vriend,
Vandaag vernam ik dat je ons verlaten hebt.
Ik mocht op jouw rug mijn eerste buitenrit doen en toen je nog wat jonger was, mocht ik genieten van je snelheid en je bijzondere kracht.
Op den duur hadden we geen teugels of dat spul meer nodig, alleen nog een stem om samen uit te rijden.
Toen enkele jaren geleden leer de rijden op jou voel ik da ons band zo strek was legde jij spontaan je kop tegen de mijne, een half uur lang, want je wist dat er wat aan de hand was.
Zo slim was jij.
Rust nu maar zacht, lieve vriend, ouwe indiaan, dat heb je meer dan verdiend.
Ik vergeet je niet. gebent men lievest ouden bok da er was
ge mog maar 29 jaar oud worden van mag je nog wa ouder worden maar spijdige genoeg is het zo nie gaan je bent op 1juli overleeden aan koliek men schat

travler

Re: travler waarom ben bij mij weg gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 17:22

Het doet ons Kim goed te horen dat er nog mensen zijn die Travler graag hadden.
Nadat ons Kim jaaaaren met Travler had gereden, werd hij + - 1.5 jaar geleden op pensioen gezet. Zelfs dan bleef ons Kim zich over Travler ontfermen. Elke week nam ze hem van de wei, ging ermee grazen en vertroetelde hem met bijna 2kg worteltjes. Bij het borstelen ging ze altijd opzoek naar wondjes die hij die week had opgelopen (door zijn eige willetje)... Travler genoot er keer op keer van en viel meerdere keren in slaap op ons Kim haar schouder. Telkens hij ons zag, stond hij klaar met zijn pootje... Travler was meer als gewoon maar een paard. Het was een echte vriend, en een soulmate voor ons Kim. Het was een paard dat ik niet voor 100%, maar voor 200% vertrouwde!

Travlerke, jongen...we gaan u missen...

William, bedankt om zo lang voor Travler te zorgen, en hem nog ne mooie ouden dag te hebbe bezorgd.

Het doet ons Kim goed te horen dat er nog mensen zijn die Travler graag hadden.
Nadat ons Kim jaaaaren met Travler had gereden, werd hij + - 1.5 jaar geleden op pensioen gezet. Zelfs dan bleef ons Kim zich over Travler ontfermen. Elke week nam ze hem van de wei, ging ermee grazen en vertroetelde hem met bijna 2kg worteltjes. Bij het borstelen ging ze altijd opzoek naar wondjes die hij die week had opgelopen (door zijn eige willetje)... Travler genoot er keer op keer van en viel meerdere keren in slaap op ons Kim haar schouder. Telkens hij ons zag, stond hij klaar met zijn pootje... Travler was meer als gewoon maar een paard. Het was een echte vriend, en een soulmate voor ons Kim. Het was een paard dat ik niet voor 100%, maar voor 200% vertrouwde!

Travlerke, jongen...we gaan u missen...

William, bedankt om zo lang voor Travler te zorgen, en hem nog ne mooie ouden dag te hebbe bezorgd.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:24

Een paard van 29 heeft een lang leven achter de rug, en zo te horen een goede oude dag gehad. Het gemis zal er niet minder om zijn. Sterkte!

rosaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:09

heel veel sterkte met het verlies
idd heeft hij zo te horen een goed leven gehad.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 23:37

Travler was inderdaad een bijzonder paard, zo zal je er niet snel een 2de vinden. Hij had zijn eigen karaktertje dat hij ook geregeld liet gelden maar eens dat je hem de kans gaf, was hij een paard om nooit te vergeten. Travler was altijd een vaste waarde op de manege,hij was er toen ik er leerde rijden 10 jaar geleden maar enkele maanden terug was hij er nog steeds. Hij heeft zeker het laatste jaar van zijn leven kunnen genieten. Kim heeft uitstekend voor hem gezorgd, ze hebben vele mooie momenten samen beleefd.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:31

Veel veel veel sterkte!

travler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 20:08

dank u kirr_

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:11

Travler heeft een lang en goed leven gehad.
Heel veel sterkte Vriendjes zijn?