[IM] Rust zacht lieve Vos...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Rust zacht lieve Vos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:37

Ja, dan hoor je opeens van een vriendin op MSN dat de pony die je bijna een jaar geleden een zomervakantie lang verzorgde, en waar je zo'n leuke tijd mee hebt gehad overleden is..
Ik weet niet precies waaraan. Ze stonk al een paar dagen uit haar mond, had bloedend tandvlees en wilde niet meer lopen, viel steeds bijna om..

Ik had Vosje laatst nog gezien op de nieuwe stal waar ze stond, haar mooie lange maantjes waren eraf, maar het was Vos nog. Ik was wel blij dat ik haar af en toe nog kon zien staan in de wei want ik miste haar eigenlijk best erg.

Ik had vanmiddag nog een foto van haar die ik geprint had in een mooi lijstje gedaan.. En dan hoor je opeens: Vosje is dood. Rond de 7 jaar nog maar, zo jong.. ik kan het nog niet echt geloven..

Afbeelding

Afbeelding

Ik zal je nooit vergeten lieve Vos, rust zacht meisje Huilen Vriendjes zijn?

K_im

Re: Rust zacht lieve Vos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:41

Jeetje, wat jammer. Ik weet niet wat ik hierover moet zeggen. Zo'n heerlijk lieve eigenwijse shet. Zoveel lol met haar gehad te hebben. Ik hoop dat ze niet al te veel geleden heeft. Ik zou hier graag meer over willen weten. Verdrietig

Vickyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:42

Veel sterkteee

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:42

Oehh..
Heel veel sterkte..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:43

Bedankt Verdrietig
Kim, ik zou er idd ook meer over willen weten, ga er nog wel achter proberen te komen..

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:45

wat sneu!! Klinkt iig als Tetanus waar ze aan overleden is...en dat is heel erg naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 17:05

Tetanus.. worden ze daar doorgaans niet voor ingeënt ?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:48

Om een topic op In Memoriam te mogen plaatsen moet je eigenaar zijn van de pony, of duidelijke toestemming hebben van de eigenaar. Daarom hier een slotje.