pfoe ik moet even me tranen + me hart luchten want ik hou het echt niet meer.. goed 3 jaar lang heb ik de zorg van een oude lieve pony op me genomen en zag het als mijn eigen pony.. ik mocht er alles mee.. nu dit.. de mensen van wie hij was wouden hem naar kennissen van hem brengen waar hij beter af zou zijn volgens hun.. nou moet ik erbij vertellen.. deze pony was 18 en had een scheve heup waardoor hij kreupel liep.. ZONDER PIJN!!! dus we hadden hem als gezelschaps paard voor andere paarden.. vooral voor mijn paard die 2 waren dol op elkaar.. nu ruim 2 maanden geleden heeft de eigenaar gezegd dat ze hem op zouden komen halen en dat hij naar een nieuw huisje zou gaan.. ik wist dat hij die dag weg zou gaan.. maar hij werd al om 7 uur smorgens opgehaald.. en nietnaar zijn nieuwe huisje maar naar de slager gebracht.. :'( nu heb ik hier niets op tegen maar had het tegen mij gezegd misschien had ik hem kunnen houden als er evt finacielle problemen waren.. goed nu ruim 2 maanden later.. ik kwam vanmiddag te kantine bij ons op stal binnen en we kwamen op het onder werp "Revanche" ( de pony ) ik was van plan om even bij de nieuwe eigenaren te kijken.. de mensen van stal keken me zo raar aan en vroegen of ik dan niet wist dat hij naar de slacht was gegaan.. ik barste in tranen uit.. dit is zo oneerlijk gegaan ik mis hem zo mega erg..