even het verhaal van begin tot einde.
ik kreeg haar 3 spetember 2005 en toen in mei werd ze steeds dikker toen maar de DA gebeld en toen is ze 16 juni bevallen van een prachtig veulen flame. toen het flame 4.5 maand was kreeg nieky koliek we hebben haar er toen met moeite doorgekregen. inmiddels hadden we toen ze koliek gekregen ze van elkaar afgedaan omdat het veulen de hele tijd op haar sprong enzo. toen 4 weken later ( ondertussen helemaal geheeld ) kreeg ze weer koliek maar deze keer niet zo ernstig ze ging wel met momenten egt de hele tijd liggen maar ze had niet zo veel pin toen de dinsdag ( ze kreeg koliek zaterdag ochtend) zei mijn veearts dat hij nog een keer ging proberen. Toen heeft mijn papa een andere veearts gebeld en die zij van haar naar zijn praktijk te brengen waar ze werd behandeld. en waar ze zou genezen ( dat dacht men toch). toen de donderdag werden we gebeld dat we afscheid moesten gaan nemen . ze hadden de woensdag olie opgegoten en de donderdag zat dat nog in de maag .niet goed dus . Ze zeiden dat het maar heel zelden voorkwam dat zo een koliek slecht afliep maar het moest maar weer juist met ons gebeuren

hier nog even een foto van haar

meisje R.I.P zal je altijd missen