hallo ,ik heb ondertussen in 1,5 jaar tijd twee paarden kwijt geraakt en heb nu mijn 3de beestje.De eerste was Sharona een 5 jarige merrie van flemmingh,ik zag der en was gelijk verliefd,was de zelfde week nog gekeurd(klinisch en rontgelogisch)en alles was goed bijna allemaal eentjes en een tweetje na 2 maanden ging het al fout,na een jaar gedokterd te hebben hebben we en ze het opgegeven,hoefkatrolontsteking.daarnaast had ze ook heel vaak koliek,ze heeft 1x in utrecht gestaan en ook bij de dierenarts die haar behandelde...was wel blij dat ik der uit de lijden kon verlossen.Daarna kreeg ik een westfaler uit duitsland een 9 jarige ruin van 1.85 maar wel mooi compact.ook weer gekeurd,na 4 maanden had hij een kwaadaardige cyste in het straalbeen,kon niets meer aangedaan worden....na alng overwegen toch weer een derde paardje genomen een 3-jarige ruin van nu 1.73 ...heb mijn handen vol aan hem,erg dominant maar ook erg lief en heb hem nu 5 maanden en klap al 5maanden in mijn handen,ik waardeer echt iedere dag dat mijn paardje gezond is...

we gaan het gewoon doen en zien wel waar het schip strand..
hoi ,ja ik weet mijn paard is ook nog erg jong,we doen het ook best rustig aan al zeg ik het zelf,3x rijden in de week iszijn max..en het springen voor volgend jaar is meer het beginsel van balkjes lopen en een kruisje oid,en is ook echt volgend jaar eind november..