vanochtend de paardjes gevoerd en uitgemest en ff geknuffeld....
vervolgens moest ik naar school we hadden project dag en meost tot vanavond naar school eigenlijk....
opeens gaat m'n telefoon..loop naar de gang en neem op...
jessy is weg...
ik begreep niet want er bedoelt werd er gingen allemaal flitsen door m'n hoofd....
toen werd vertelt dat ze raar aan doen was op stal en dat de veearts gebelt was die heeft dr met spoed doorverwezen naar utrecht..!! in utrecht aan gekomen was er niks meer aan te doen

en is ze dus overleden....
ze bleek zware koliek aanval gehad te hebben en er was 1 en ander in dr darmen aan de gang wat niet klopte dit heeft waarschijnlijk al langer gespeelt maar is nooit wat van gemerkt...!!!
nog nooit heb ik zoveel respect gehad voor een haflinger....
ik heb altijd dravers en volbloedjes gereden en toen zei kwam was ze sloom en niet vooruit te branden... ik vond het een saaie 'knol'
totdat ik dr voorwaardser kreeg.. en iedereen vond dat ze geweldig liep onder me... tuurlijk voel je je dan stoer en sloof je je lekker uit...
we hebben samen zoveel geleerd we zijn gaan springen en dressuren...
wintec zadel voor dr genomen en we reden heerlijk...
buitenritten waren altijd geweldig...
ze begon steeds heter te worden onder het zadel maar als nog hadden we de grootste lol..ook hebben we ongeluk gehad maar hadde beide niks op wat schrammen na....
ze was zo lief en ik heb zoveel van haar mogen leren....
Lieve Jessy..ik mag hopen dat je een leuke tijd heb gehad...en dat je van alles heb mogen genieten...
je was echt super

uit het oog,maar nooit uit m'n hartjj