jammer genoeg is die afgemaakt is ik zal je vertellen hoe dat gebeurd is...
OP een dag besloot yanie(vriendin van iris =mijn nicht) een buitenrit te maken met sloeber,Sloeber was de tinker van mijn nicht.Hij was heel lief en vertrouwelijk!Hij kon heel goed springen voor zijn ras,maar dressuur dat kon ie als de beste.Nou Sloeber was nog maar 7 jaar en had soms zen kuren.Op een Zondagavond ging Yanie een buitenrit maken,Toen ze op een vlak gras veld kwamen besloot Yanie een cross te doen met Sloeber, Sloeber hield veel van crossen maar ook van eten,dus tijdens de cross besloot Sloeber te gaan eten!! En dat had ie beter maar niet gedaan... Yanie vloog met een koproll over zijn nek een brak haar nek en beide benen.
Maar Sloeber had het moelijk! Toen hij was gaan (proberen)eten vloog hij op zijn rug en is beland op zijn pezen(vanvoor)die sloeber was op slag dood en bewoog niet meer!!
Yanie was ook helemaal dood

niet echt een geweldig verhaal.Dit is nu 1jaar geleden en nog steeds moet er aan denken en moet ze nog steeds getroost worden voor dat ze gaat slapen.Want dan droomt ze vaak over Sloeber en Yanie die haar beste kameraden waren en nu dood zijn ze had echt een brok in de keeel in moet er soms ook eens grondig over hiulen want is een beroerend verhaal!!!!!!
Groetjes van Sara