[IM] raar maar waar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jadeke

raar maar waar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 17:24

hoi,Mijn nicht die had een tinker
jammer genoeg is die afgemaakt is ik zal je vertellen hoe dat gebeurd is...
OP een dag besloot yanie(vriendin van iris =mijn nicht) een buitenrit te maken met sloeber,Sloeber was de tinker van mijn nicht.Hij was heel lief en vertrouwelijk!Hij kon heel goed springen voor zijn ras,maar dressuur dat kon ie als de beste.Nou Sloeber was nog maar 7 jaar en had soms zen kuren.Op een Zondagavond ging Yanie een buitenrit maken,Toen ze op een vlak gras veld kwamen besloot Yanie een cross te doen met Sloeber, Sloeber hield veel van crossen maar ook van eten,dus tijdens de cross besloot Sloeber te gaan eten!! En dat had ie beter maar niet gedaan... Yanie vloog met een koproll over zijn nek een brak haar nek en beide benen.
Maar Sloeber had het moelijk! Toen hij was gaan (proberen)eten vloog hij op zijn rug en is beland op zijn pezen(vanvoor)die sloeber was op slag dood en bewoog niet meer!!
Yanie was ook helemaal dood Huilen Huilen Oude mensen ergens daar in de buurt kawan ze tegen.Ze schrokken zich een hoedje. in de jas zak van Yanie zat het telefoon nummer van Iris. Ze belde ze op en zo was Iris er achter gekomen dat ze alebei op slag dood waren
niet echt een geweldig verhaal.Dit is nu 1jaar geleden en nog steeds moet er aan denken en moet ze nog steeds getroost worden voor dat ze gaat slapen.Want dan droomt ze vaak over Sloeber en Yanie die haar beste kameraden waren en nu dood zijn ze had echt een brok in de keeel in moet er soms ook eens grondig over hiulen want is een beroerend verhaal!!!!!!
Groetjes van Sara

daniekjuh

Re: raar maar waar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:28

eehm,, sorry, maar een beetje vaag komt het wel over..niet zo geloofwaardig ook eigelijk..

als het wel waar is, spijt het me, en dan wens ik je-jullie veel sterkte!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:30

Wat een vreselijk verhaal.. Verdrietig Ik ben er gewoon stil van! Als zoiets bij je naasten gebeurd heb ik er begrip voor dat je moeite hebt met het verwerken ervan. En je nicht al helemaal.. Ze zal er mee moeten leren leven denk ik, ik heb helemaal geen verstand van rouwprocessen. Maar ik wens jou en je nicht veel sterkte toe. Lachen Ach gut

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:32

Ik denk niet dat dit echt gebeurd is.. want hoe kan je dan weten dat het paard wilde gaan eten? Hij kan toch ook gewoon gestruikeld zijn ofzo??
Maar als het wel zo is: sterkte met t verwerken van t verlies.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:32

wat erg, maar vind het een beetje erg vaag en erg penny verteld. hoe weten ze wat gebeurd is als niemand het ongeluk heeft zien gebeuren? en als ie dood was op slag. hoe zo staat er dan eerst afgemaakt bij? beetje vaag hoor,
als idd echt waar is vind ik het heel erg en wens ik jullie sterkte toe

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:35

Ik zou wel eens willen weten hoe iemand weet hoe het gegaan is als ze alleen reed en nu dood is.
Verder gecondoleerd mocht het waar zijn.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:36

Is dit een verhaal of echt gebeurd?

Als het echt gebeurd is: veel sterkte. Knipoog

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:37

gecondoleerd en veel sterkte!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:13