Alles leek nog niet zo heel erg.
Totdat gister avond rond 11 uur toen we even gingen kijken hij niet meer liep en zijn rechter achterbeen helemaal trilde en hij wou niet meer lopen niks.
Toch geprobeerd hem naar stal te krijgen niet gelukt.
Maar aangezien bonfire en fury niet samen gaan hebben we Fury maar op stal gezet.
Zodat Bonfire rustig de nacht door zou kunnen komen.
Hij is de nacht doorgekomen maar zonder enige verbetering

Hij wou niet lopen en hij trilde helemaal.
We hadden hem dus even wat bix gegeven en emmer water bij hem gezet.
En de DA gebeld die kwam direct.
De DA zei opt moment dat we naar de wei gingen naar Bonfire gingen en hij hem daar zo zag en wat had gedaan dat het een duur kosteplaatje gaat worden en de vraag was of die het zou redden.
Uiteindelijk moesten we met de trailer de wei op rijden om hem op te halen.
Dat ging zeer geslaagd ondanks menner maar 1 x in zijn hele leven op de trailer heeft gestaan.
Toen we bij de stallen waren weer uitgelaaien en binnen gezet en foto's gemaakt van z'n been.
Er bleek GELUKKIG niks gebroken te zijn op de foto's.
De DA had dit paar x opnieuw foto's van gemaakt maar alles was goed.
Maar toch klopte er iets niet want er knakte elke x iets bij het bewegen van zijn been op bepaalde manieren.
Dus paar foto's gemaakt en geprobeert alles goed op foto te krijgen maar helaas dit slaagde niet.
Hij liet alles toe maar hij was te klein om alles goed te kunnen zien op foto's.
Bij 1 foto zag die dan uiteindeljik wat er was 1 of andere band verbroken (gescheurd dus) en een stuk van iets was afgebroken dat kon vast worden gezet met van die schroeven.
Alleen dit zou een heel koste plaatje achter zich hebben en de vraag was groot of die het zou halen.
en het antwoord daar op was klein.
Toen hebben we maar besloten het beste te doen.
Hem een spuitje te geven zodat die niet langer hoeft te leiden meer.
Hoe graag ik er ook bij wilde zijn op het moment dat het gebeurde kon ik het niet en ben ik huilend weggelopen. Ik vond het te moeilijk

Hij ligt nu in z'n stal diep te slapen zonder enige pijn meer te hebben.
Hij blijft tot maandag nog en dan gaat die weg.
Gelukkig wou de eigenaar van Bonfire morgen met mij nog even kijken omdat ik het te moeilijk vond om alleen te gaan.
Hoe erg ik het ook vind dat Bon ingeslapen is is dit wel het beste voor hem.
Bonfire,, k wil nog even kwijt.
Dat ik jou echt super geweldig vond qua bouw en karakter.
Je had dan wel een echt hengste karakter (al viel dat soms best mee) vond ik jou onwijs top.
Ik hoop dat we volgend jaar van je nakomeling nog fijne jaren mogen genieten.
En dat ik altijd aan je zal denken.