Lieve allemaal,
Honey, het paard van Twinkel, Petra dus, de mama van Ardino en Be Honest is gisteren na een zware koliekaanval overleden.
Helaas heeft Petra nog steeds geen internet en dus plaats ik hier een berichtje.
Ik zal haar jullie steunbetuigingen laten lezen!! Ze mist jullie zo!!
Dinsdag-avond kreeg Honey dus koliek. De obstructie in haar darmen was toen al zo groot als 2 voetballen, dus er viel eigenlijk al niks meer te redden maar uiteraard wil je alles proberen voordat je afscheid neemt en dus heeft de dierenarts haar in ieder geval goed behandeld met diverse preparaten waardoor ze in ieder geval pijnvrij de nacht door zou komen. Helaas kwam er maar geen mest........................
Gisteren-ochtend lag Honey op haar rug met haar hoofd opzij in de stal. Met veel moeite is ze nog uit stal gekomen en zakte buiten in elkaar. De dierenarts heeft haar toen uit haar lijden verlost.
Be Honest is goed 12 weken en voelt zich uiteraard helemaal verloren zonder zijn mama. Be Honest is bij het overlijden van zijn mama geweest en het deed zoveel verdriet om te zien wat een veulen doet als zijn mama niet meer leeft...
Hij trok aan haar lip, aan haar oor, schopte tegen haar buik alsof hij wilde zeggen "Mama opstaan, ik heb dorst."
Petra is uiteraard ontzettend verdrietig.
De gedachte dat Honey en mijn Noet nu weer samen zijn troost ons.
Groetjes Saskia