[IM] R.I.P. Amazone

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bassa

R.I.P. Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 14:19

ik heb 2 jaar geleden een verzorgpaard gehad. ze heette amazone. ik hoorde 21 augustus pas dat is overleden. dat dacht ik zelf ook maar, wist het niet zeker. ik dacht bij mezelf mischien is ze wel verkocht of zo. maar nee ze is dood.
de laatste keer dat ik haar heb gezien was 2 jaar geleden ergens in de maand juni. op een dinsdag middag. en het schijnt dat ze die dag ook dood is gegaan. datum wist de eigenaar niet meer.
ze mocht maar 16 jaar worden. Huilen
ze had ook en probleem ze was dampig mischien dat dat er ook mee te maken gehad met haar dood ik weet het niet.
hij heeft alleen gevraagd aan mij of ik amazone heb verzorgd, toen zei ik ja en zei hij tegen mij ze is dood.
het is wel een opluchting om te weten dat ze dood is. klinkt hard maar ik hoef nu niet meer de denken is ze nu dood of leef ze nog.

R.I.P Amazone I will not forget jouw Huilen

hier een paar foto's.

ik mijn pappa en amazone

Afbeelding

ik op amazone an het rijden (ik zit te lang ik weet het maar op dit moment maak ik me daar niet druk om was de 2 de en laatste keer dat ik op haar gereden heb dus vandaar.

Afbeelding

Huilen ik zal je nooit vergeten amazone nee nooit Huilen Lovers HVJ 4-ever Lovers

Nerwen

Re: R.I.P. Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:37

Aangezien je verzorgpaard langer dan 3 maanden geleden dood is, zijn dit soort topics niet toegestaan. Je kunt je verhaal wel in dit topic plaatsen: viewtopic.php?f=151&t=597114

Hier gaat een slotje op.

Sterkte Ach gut