Ik weet niet of jullie hierin geloven oid, maar ik vroeg me af of misschien sommige van jullie iets soortgelijks hebben meegemaakt..
Mn paardje is nu alweer 1,5 maand geleden gestorven.. ik huil nog vaak en ik mis dr erg, ik heb nog steeds niet echt kunnen accepteren dat ze echt weg is, het lijkt mee of ze 'even' weg is, alsof ze tijdelijk ergens anders staan.
Ze stond hier aan huis, vanuit de keuken kon je dr zien staan (in de tuin zegmaar). Vaak hou ik mezelf nog net tegen om te zeggen tegen mn ouders (omdat het hek openstaat) 'Hey,waar is Droes?'
We hebben een inloopstal op een zandpaddock, waar ze gewoon dag en nacht in en uit kon lopen.
Maar, wat vreemd is, zowel ik als mijn pa, 'horen' dingen van dr.
Wat is tot nu toe al 3x heb gehoord, is het 'rommelen' in de voerbak.. Er lag namenlijk een steen in dr voerbak omdat ze te snel at, die steen ligt er nog steeds in. Daar zat ze vaak tussendoor mee te rommelen, en ik heb dat specifieke geluid nu al 3x gehoord als ik buiten ben. Niet iets wat erop lijkt, maar echt dát geluid.
Mijn vader heeft al enkele keren het geluid gehoord van dr hoef tegen de staldrempel. De staldrempel was iets verhoogd, en op de hoeken zaten ijzeren strips. Ze was vaak te lui om dr hoef ver genoeg op te tillen

Ik ga soms nog even naar de stal en t bakje, gewoon zomaar, maar daar heb ik niet gehoord of 'gevoeld' ofzo. Ze is ook niet thuis ingeslapen maar in Belgie op een kliniek (koliek operatie.. wat fataal werd..)
Heeft er iemand soort gelijke dingen meegemaakt? Ik vind het heel raar..