Ik kan het mij nog precies herinneren alsof het vandaag is gebeurd....
27 mei was hij jarig.
En op die dag was hij ook in het water gevallen, en de 28ste is hij overleden .
Voor de mensen die zich afvragen wat er gebeurt is:
Oscar is op 27 mei in het water gevallen, niemand had wat in de gaten, tot er iemand naar mijn huis toe kwam en zei: jullie hengst ligt in de sloot.
We zijn er snel naar toe gegaan en hebben hem eruit gehaald, maar het zag er erg slecht uit, hij had zoveel water en drek troep binnen gekregen.
We hebben de veearts erbij gehaald die heeft hem helemaal gecontroleerd en die zei als hij de nacht doorkomt dan zijn we een heel eind.
Ben de hele nacht bij hem geweest, hij had het heel erg benauwd, en ik heb de Da nog een keer gebeld die is nog bij hem geweest, en heeft hem toen antibiotica toegedient, maar het werd niet beter, hij kreeg koorts, en we waren bijna in de ochtend, hij begon wat actiever weer te worden, maar nog steeds veel snot en bloed kwam eruit zijn neus.
Dierenarts weer gebeld, die zou rond 10 uur komen, en hij zei het ziet er dan erg slecht uit, het lijkt me verstandig om hem te laten inslapen.
Ik was alleen thuis en hij liep mij alles achterna alsof hij niet alleen gelaten wou worden en hij wel voelde dat het mis ging.
Totdat ik mij omdraaide en ik hoorde dat hij instorte, hij lag op de grond en kreeg geen lucht meer, hij snakte naar lucht, en ik kon helemaal niets voor hem doen, dan lief tegen hem praten, en hem rustig houden.
Zo'n beeld krijg je niet meer uit je geheugen, dat gespartel en gesnak naar lucht ...
Ik mis hem nog steeds ontzettend erg!
Oscar is gister 7 jaar geworden.
Zo'n lieve hengst, het was zo'n mooi en lief dier.
Ik zou toch graag nog wat fotós van hem willen plaatsen, omdat hij altijd een speciaal plekje in mijn hart heeft

Altijd dat mooie attente koppie

Stoer voor de sulky

Lekker aan het werk

Altijd het boefje uit hangen, door te rollen met alles gewoon op

Op de hengstenkeuring:

In de sneeuw

Een mooie nakomeling van hem :

Mooie foto's als herinnering!