Ze kon haast niet meer lopen. Eergister ging ik weer bij der kijken. overal vochtbulten. Ze kon helemaal niet meer lopen. Ze leunde op der achterhandje.
Wij hebben gezegt als je nu niet de dierenarts erbij haalt dan bellen we AID. Savonds kregen we telefoontje dat de dierenarts zou komen. Wij zijn natuurlijk ook gelijk gegaan.
En ja hoor de dierenarts kwam erbij met het nieuws dat ze afgemaakt moest worden. Ze heeft 3 kwartier geknokt wou niet gaan liggen. alle spieren waren aan het trillen ze kreeg een dosis voor een groot paard terwijl ze een shetje is. ze gaf niet op. de dierenarts zei dat het karakter het enigste was dat ze overeind hield tijdens haar pijnlijke dagen. Na 3 kwartier gign ze liggen. we hebben der geaait. en ze is gestorven.
Ze had zoveel pijn geleden was gewoon niet eerlijk voor het beestje en dat omdat iemand de dierenarts rekening niet wilde betalen. Ik zou nooit me eigen beestje zo laten lijden.
maar ze is nu uit der lijden verlost! Ik had der nog maar 3 x gezien maar kon gewoon de pijn van het beestje voelen. toen ze de naald in haar lichaam prikte toen klapte ik helemaal in

Voor de duidelijkheid dit is niet mijn paardje maar een paardje waar haast niet naar omgekeken werd. die een maand pijn heb geleden! Omdat mensen zo dom zijn en denken dat een paard niets nodig heeft maar der komt wel meer bij kijken dan alleen een weilandje.