Afgelopen november heb ik een nieuw paard gekocht. Het ging allemaal echt super tot vorige week. Ik zou mijn eerste wedstrijd hebben maar daar aangekomen liep hij kreupel dus kon ik weer terug naar huis. 2 dagen later vond ik op zijn spronggewricht ineens 2 bulten. 1 aan de binnenkant en 1 aan de buitenkant. Dus toen hebben we meteen de DA gebeld...Dag daarna is hij geweest maar wist niet zeker wat het was dus hebben gisteren voor de zekerheid foto's laten maken. daaruit is gebleken dat hij in allebei zn spronggewrichten ocd heeft. Daarna hebben we van de andere benen ook foto's laten maken en ook van de kogels enzo. Nja daaruit bleek ook nog eens dat hij hoefkatrol heeft en spat...het is dus een verloren zaak nu zit er niets anders op dan m weg te doen...ook na een operatie zal ie niet meer geschikt zijn voor sport of recreatie..voel mezelf nu iig zwaar stinkmodder..heb maar een half jaartje van hem kunnen genieten..nu gaat hij volgende week waarschijnlijk al weer weg.
Voel me nu echt heel leeg van binnen en het besef dat ik volgende week gewoon voorgoed afscheid van hem moet nemen maakt het allemaal alleen maar erger...
Ik zal je missen grote vriend! Je zult voor altijd een grote plaats in mijn hart innemen!