[IM] Links naar paardencrematie/begraving ed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Links naar paardencrematie/begraving ed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 11:03

Ik dacht dat dit wel handig zou zijn, aangezien ik daar verder nog niets over kon vinden.

Dit topic is bedoeld om links/info te plaatste over crematoria en begraafplaatsen voor paarden, of andere dieren.

Ook kan je hier je ervaringen kwijt over een van de firmas. Bijvoorbeeld dat het heel goed of juist heel slecht geregeld is!

Hier de eerst link naar een dieren- en paardencrematorium. Ik heb hier eerder goede berichten over gehoord en wilde dat daarom aan jullie laten zien:

http://www.dierencrematie.nl/

ps. In het nieuwe proevenboekje van de KNHS staat ook een adres naar een crematie, weet uit mijn hoofd niet welke.

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:52

Het is de bedoeling dat die links uiteindelijk in de mededeling bovenaan komen te staan. Voorlopig laat ik dit topic open en naderhand zet ik alle verzamelde links dan gewoon in de charter

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 14:11

Oke dat dacht ik wel, maar dan kunnen we ze in ieder geval verzamelen!

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:55

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:54

dierlief is inderdaad een goede link Toen ik een monumentje voor Cayenne had geplaatst, kreeg ik zelfs een email met dat ze erg onder de indruk was van het verhaal van Cayenne, en dat ze me persoonlijk sterkte wou wensen

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:20

Justy schreef:
Het is de bedoeling dat die links uiteindelijk in de mededeling bovenaan komen te staan. Voorlopig laat ik dit topic open en naderhand zet ik alle verzamelde links dan gewoon in de charter

Ik wilde dit net gaan typen...

Ik zal even de site overnemen en zodra een paar sites hebben zal ik die wel even naar Justy PBen, zodat zij ze in de charter kan zetten

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:15

Is ook goed, maar dacht dat het misschien makkelijker was om alles in 1 topic te zetten dan Justy zijn inbox te overspoelen met pbtje

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:20

Elaine schreef:
Is ook goed, maar dacht dat het misschien makkelijker was om alles in 1 topic te zetten dan Justy zijn inbox te overspoelen met pbtje

Haar

Het is best handig om het in 1 topic te zetten. Twee (of meer) vinden meer dan 1. Het is alleen wel de bedoeling dat het uiteindelijk in de charter komt te staan

Justy

Re: Links naar paardencrematie/begraving ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 16:03

Ik zet dit topic op slot, de gegeven links staan inmiddels in de charter. Mocht je nog links tegenkomen die relevant zijn dan kun je me PB'en, dan zet ik ze erbij