Mijn dames voor het laatst met hun Mickmonster

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Mijn dames voor het laatst met hun Mickmonster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 21:01

Inmiddels zijn we 7 maanden verder en kan ik er eigenlijk nog steeds niet over praten/schrijven.

Mijn mannetje, 23 jaar zijn we samen geweest, 25 heeft hij mogen worden. Hij had longproblemen en daarbij een afgeplatte luchtpijp met chronische infectie.
10 jaar heeft hij nog in reserve tijd geleefd, in 2015 van kliniek naar kliniek, onderzoek naar onderzoek. Met als conclusie dat het niet meer beter werd.

Iedere zomer ging hij achteruit, en het laatste jaar leverde hij zelfs in de winter enorm in.
Zijn koppie was nog zo helder, maar zijn lijf was op.

Nog nooit in mijn leven heb ik zo'n moeilijke beslissing moeten maken, het sluimerde al langer, maar er was geen duidelijke ja, nu is het genoeg.
En toch zei mijn gevoel het moment is daar, dus een afspraak gemaakt, en nog een fotograaf laten komen gelukkig.

De dag van inslapen was ronduit traumatisch, hij wilde absoluut niet gaan, hij had een hoge dosis gekregen maar wilde niet gaan liggen, de DA is uiteindelijk meer moeten gaan halen uit de auto.
Mijn kleine vechtersbaas, hij is gegaan zoals hij was, koppig en kei en kei eigenwijs.

Ik had zo graag mijn dames groot zien worden samen met hem, maar het mocht niet zo zijn.

Normaliter ben ik niet van het plaatsen van foto's van mijn kinderen, sterker nog ik heb ze nog nooit gepost op het internet :o

Maar deze foto's zijn zo prachtig (ik heb onlangs pas de moed verzameld om ze te bestellen, de fotos zijn van afgelopen zomer ..) dat ik ze toch nog even wil delen. Dat verdient hij, Mick heeft stiekem toch wel wat volgers gehad hier op bokt in zijn jongere jaren. Voor en tegenstanders, mijn kleine sterke eigenwijze draak. Geen dag gaat er voorbij dat ik niet aan hem denk ..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dag mijn lieve jongen hopelijk tot ooit, daar boven in de eeuwige groene weides ;( Y;( <3

Copyright @Shanna Mens fotografie

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:11

Wat een prachtige foto's... veel sterkte met het verlies :knuffel:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:12

Ach Laurie, wat een verdrietig nieuws. Jouw lieve Mickey. Iconisch aan jouw zijde. Dat hij niet zonder slag of stoot is heengegaan is sprekend voor hem. Maar wat moet dat moeilijk geweest zijn voor jou…

De foto’s spreken boekdelen. Een mooie laatste herinnering, maar een van velen.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:15

Wat prachtige foto's. Speciaal 5 en 7. Zo speciaal <3

Sterkte met het moeten missen.

RianneH

Re: Mijn dames voor het laatst met hun Mickmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:19

Wat een enorm waardevolle foto’s, prachtig <3 Veel sterkte met het verlies :knuffel: