Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Verdrietig.
Maar ze vallen niet zomaar om van een periode wat te weinig hooi. Daar gaan maanden overheen en dat verschrompelen is heel goed zichtbaar in de tussentijd.
Ik vraag me af waar je zelf was in die periode. Waarom heb jij dit niet in de gaten gehad dan?
Zebrastreep schreef:Veel sterkte!
Maar ik snap de verwarring, zoals ik het lees is dat het paard 1 dag geen eten heeft gehad. Daar zou een paard zeker niet aan overlijden. 8 dagen geen eten zou logischer klinken, dan stoppen de darmen ermee.
Kan ook andere oorzaken hebben zoals een hartstilstand ect. Daar is helaas niet zoveel aan te doen..... dat is echt stomme pech.
EvaArt schreef:Dees schreef:Verdrietig.
Maar ze vallen niet zomaar om van een periode wat te weinig hooi. Daar gaan maanden overheen en dat verschrompelen is heel goed zichtbaar in de tussentijd.
Ik vraag me af waar je zelf was in die periode. Waarom heb jij dit niet in de gaten gehad dan?
Dit is een periode van 8 dagen en ik was op vakantie in Spanje en blijkbaar wel want hij was kerngezond toen ik vertrok… hij heeft wss ook totaal niets gekregen van die merrie aangezien de man voor nog geen 1 paard genoeg gaf. En wauw wat een lelijk forum is bokt geworden ik kwam hier steun zoeken voor een vreselijk verlies. De dierenarts is hier ook al geweest om mijn merrie te onderzoeken en vertelde mij dat een paard niet lang zonder totaal niets van voer kan wat die man dus heeft gedaan. Dit is een vreselijk verlies voor ons. En wat wordt hier nu gezegd bah om van te kosten vind ik dit.
EvaArt schreef:Zaterdagnacht zou mijn jongste paard gestorven zijn… door toedoen van een ‘vriend’ die we al jaren kende en toevertrouwden met de zorg van ons hart…
Het verlies valt super zwaar… dit had niet mogen gebeuren… na al het vechten dat we hebben gedaan om Denver de beste kansen in het leven te geven. Hij had niet de beste start gehad en kon nu bij mij oud worden. Zonder verplichtingen zonder pijn. … (edit)....
EvaArt schreef:Zebrastreep schreef:Veel sterkte!
Maar ik snap de verwarring, zoals ik het lees is dat het paard 1 dag geen eten heeft gehad. Daar zou een paard zeker niet aan overlijden. 8 dagen geen eten zou logischer klinken, dan stoppen de darmen ermee.
Kan ook andere oorzaken hebben zoals een hartstilstand ect. Daar is helaas niet zoveel aan te doen..... dat is echt stomme pech.
Ja ik heb het misschien ook niet fantastisch beschreven maar het is allemaal heel pijnlijk. Ook het vertrouwen dat ik had in de persoon die op ons huis pastte toen we op vakantie waren is ook heel pijnlijk bovenop het verlies…
Dit is inderdaad ook wat de dierenarts mijn vriend zei.. hij was ook kern gezond toen we vertrokken, was nooit ziek of slecht…
Zebrastreep schreef:Veel sterkte!
Dees schreef:Verdrietig.
EvaArt schreef:[/quote]Zaterdagnacht zou mijn jongste paard gestorven zijn… door toedoen van een ‘vriend’ die we al jaren kende en toevertrouwden met de zorg van ons hart…
Het verlies valt super zwaar… dit had niet mogen gebeuren… na al het vechten dat we hebben gedaan om Denver de beste kansen in het leven te geven. Hij had niet de beste start gehad en kon nu bij mij oud worden. Zonder verplichtingen zonder pijn. … (edit)....
EvaArt schreef:Zebrastreep schreef:Veel sterkte!
Ja ik heb het misschien ook niet fantastisch beschreven maar het is allemaal heel pijnlijk. Ook het vertrouwen dat ik had in de persoon die op ons huis pastte toen we op vakantie waren is ook heel pijnlijk bovenop het verlies…
Dit is inderdaad ook wat de dierenarts mijn vriend zei.. hij was ook kern gezond toen we vertrokken, was nooit ziek of slecht…
EvaArt schreef:En ja ik ben 100 procent zeker dat dit niet aan mij ligt. Wat een lef.
Verdorven mensen hier op bokt.