Watske ❤️

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WoesteWatske

Watske ❤️

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-25 15:35

Hoi iedereen!

Vandaag wil ik even een momentje nemen om mijn allereerste verzorgpaard Watske te herdenken.

Watske was een fries van tussen de 20 en 28 jaar. Ik heb 2 jaar met volle teugen van haar kunnen genieten. Lekker galopperen in de wei tot de hele dag door borstelen. Weer of geen weer, ik was er. Ik heb zelfs koekjes gebakken voor haar verjaardag! Helaas is ze 2 jaar terug overleden. Ik kwam terug van scouting zomerkamp, en toen zag ik dat ze al heel erg kreupel liep. De eigenaar was toen op vakantie, dus waren er andere mensen die voor haar zorgden. De volgende dag, kwam ik weer terug om te kijken hoe het met haar was. Ik riep haar, geen idee waar ze was. Tot op mijn schrik ik een zeil in het weiland zag liggen. Ik wist niet wat ik moest doen en ben huilend weer naar huis gefietst. Gelukkig waren mijn ouders er voor me om me te troosten. Die avond ben ik nog naar haar toe geweest. Ik heb haar geknuffeld en haar halster van haar hoofd afgehaald. Die hangt tot op de dag van vandaag nogsteeds in mijn kamer. Ik heb toen een poos later een heel mooi armbandje gekregen van de eigenaar met haar van haar manen. Jammergenoeg ben ik die verloren op de manege. Nu nogsteeds is het vreemd om langs haar wei te lopen. Alsof ze ieder moment weer uit haar schuilstalletje kan lopen….

Ik mis je nog elke dag lieve Wats…
Liefs, Roos ❤️

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door WoesteWatske op 01-01-25 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisa_Fuego

Re: Watske ❤️

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 15:49

Veel sterkte ❤️

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 17:09

Wat sneu dat ze je niks hebben verteld en je je lieve verzorgpaard zo moest aantreffen :knuffel:

Heel veel sterkte gewenst Y;(

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-25 17:19

Heel veel sterkte met het verlies van Watske Y;(

WoesteWatske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-25 02:08

Kabayo schreef:
Wat sneu dat ze je niks hebben verteld en je je lieve verzorgpaard zo moest aantreffen :knuffel:

Heel veel sterkte gewenst Y;(

Ja zeker… het was ontzettend naar…

nomieneli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-25 16:45

wat sneu, ook gwn dat ze je niks hebben verteld Y;(

Noby24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 11:47

Heel veel sterkte!

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 17:56

Het is zeker naar dat er niks is gezegd, maar kan ook zijn dat ze niet zo goed wisten hoe ze het moesten aan pakken.

Gecondoleeerd en veel sterkte komende tijd.