Mijn beste vriend
Van zo’n klein mannetje ben je gegroeid naar grote Paint die andere kon verbazen vele reacties is dat echt een Paint hihi jawel een echte grote knuffel Paint ❤️ Yuri jij was mijn grootste trots zo lief zorgzaam en mijn grote clown ❤️ je gaf alles aan mij en ik gaf alles aan jou wij hebben samen van elkaar geleerd, genoten gehouden mijn pony noemde ik je vaak want in mijn ogen bleef je mijn kleine Yuri die als 5 maanden oud veulen de laadklep afkwam ondanks dat je nu 1.65 bent en paar kilo zwaarder blijf je mijn kleine yuur ❤️ we hebben je weggebracht vandaag samen met mijn steun Nick
Jou voeten konden jou niet meer dragen… zoals de hoefsmid zegt je bent met verkeerde voeten geboren het is genoeg je hebt pijn en we waren optieloos jou sprankelende ogen waren donker en je voeten zochten een weg om vooruit te komen dit was het teken dat ik je moet laten gaan ❤️ love you to the moon and back every day ik zal je ooit weer zien mijn maatje mijn knuffel vriend mijn trots in de wedstrijd ring mijn droom paard mijn eigenwijze gevoelige jongen het is goed zo je mag geen pijn hebben ik hou van jou
31-03-2016 / 31-01-2024
Hij had al vanaf veulens af aan dunne zolen en hoopte dat hij hier overheen zou groeien helaas op 7 jarige leeftijd conclusie gekomen door foto's dat ze zolen nagenoeg niet meer bestond en je op je botjes liep en zo de keuze heb moeten maken om jou te laten gaan het gaat je goed daarboven lieve yuurr ik ga je ooit weer zien doe jasmine de groetjes xxxx