Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marga1 schreef:Weet niet hoe je woont, maar als je in het buitengebied woont kan je hem dan niet aan de straat bij of op de inrit laten inslapen, dan hoef je hem niet met de trekker te verplaatsen.
prugelpiet schreef:Ach TS, wat sneuGeniet nog even heel hard van hem, zoals hij dit jaar bij jou heeft mogen genieten.
Heb je geen lieve buren/vrienden die willen regelen dat hij aan de weg komt te liggen? Tuurlijk hoort het erbij, maar het is gewoon niet leuk om te moeten doen als het je eigen paard betreft.
SaraViavia schreef:prugelpiet schreef:Ach TS, wat sneuGeniet nog even heel hard van hem, zoals hij dit jaar bij jou heeft mogen genieten.
Heb je geen lieve buren/vrienden die willen regelen dat hij aan de weg komt te liggen? Tuurlijk hoort het erbij, maar het is gewoon niet leuk om te moeten doen als het je eigen paard betreft.
DankjewelMijn vader kan het gelukkig doen, maar ik denk dat ik wel in de buurt blijf. Ik doe alle leuke dingen wat de paarden betreft met pap samen (lessen, wedstrijden, naar 't bos, als er een nieuwe komt, alles) dus ergens wil ik dit ook samen doen.