5 jaar alweer. Wat vliegt de tijd. 23 jaar lang mijn maatje geweest. Mijn alles kunner. Mijn steun. Mijn geweldige paard dat alles voor mij deed. Nee kado kreeg ik het niet. Maar altijd eerlijk was hij. En zo mijn grote leermeester. Eigenlijk zou iedereen een Kawa in zijn leven gehad moeten hebben.
Prachtige compilatie, en de meeste had ik ooit gewoon al een keer gezien. Vind Kawa nog steeds een van de grootste Bokt iconen, zo leuk! Sterkte, je zal hem missen..
Rocamor
Geplaatst: 08-09-23 17:42
Polly schreef:
Prachtige compilatie, en de meeste had ik ooit gewoon al een keer gezien. Vind Kawa nog steeds een van de grootste Bokt iconen, zo leuk! Sterkte, je zal hem missen..
Snap dat je hem mist, wat een machtig paard was het zeg! Zijn hele uitstraling.
Charaz
Geplaatst: 08-09-23 17:49
Wat een herkenbaar gezicht heeft Kawa, ik denk dat iedereen op bokt hem toch ook moet kennen van je verhalen.
jazzejam
Geplaatst: 08-09-23 17:49
Prachtige herinneringen, hij heeft het goed bij jou gehad. Maar zo'n lange tijd samen laat een krater achter in je hart.
Olympia96
Geplaatst: 08-09-23 18:42
Ohhhhh kippenvel. Ik had een halve Kawa. Mijn once in a lifetime horse Otje. Mijn Kafu-tje met een ellenlange gebruiksaanwijzing. Maar oh wat waren wij vergroeid met elkaar. Wat had ik graag langer van haar genoten. Ze werd net geen 19. Leefde al jaren in reservetijd. Ik mis haar nog steeds, heb nooit meer de band gehad met een ander paard zoals met haar.
Vooral jouw jonge Kawa foto’s laten een enorme gelijkenis zien met mijn Kafu-tje. De hengst stond niet bekend als makkelijk. Wat heeft ze mij geleerd dat zwart-wit in haar wereld niet bestond. We hadden 100 tinten grijs en ik leerde van haar compleet op gevoel te leven.
Ja Olympia jij had halfzus van hem. Net zo'n prachtig paard.
Suzanne F.
Geplaatst: 08-09-23 20:54
Wat een koning. Je ziet de wijsheid in zijn ogen. Hij kon ook alles he? Sprong boven de staanders uit. Ook na 5 jaar is verlies nog heftig. Mooie compilatie!
Lieve, knappe wijze heer. Wat een bijzonder dier was het Blij dat ik hem nog heb mogen meemaken. Ik weet het nog precies DP, viel van m'n stoel op vakantie.. Kawa is er niet meer. Heel veel sterkte