Als vierjarig kuiken gekocht, met al zoveel ervaring in haar rugzak. Zij zou het Ruud, mijn man, allemaal wel leren, en hoe! BQ Lenas Docanita. Een werkelijk prachtige gitzwarte Quarter Horse merrie. Mag eerlijk zeggen dat zij het eerste paard is waar mijn man vanaf het eerste moment als een blok voor viel.
Zo moeilijk en lastig als ze in het begin was, ze is het meest geweldige en fijnste paard wat we ooit hebben gehad. Doc, zoals we haar voor het gemak noemde, was heel zwart wit, doe je het goed dan kon je alles met haar doen, maar ohwee wanneer je handeling niet oké was... dan 'strafte' ze je goed af

Vandaag hebben we haar moeten laten gaan.... De veearts bij de paardenkliniek vond haar er super uit zien, beslist geen 27 jarige merrie maar de enige juiste beslissing die we voor haar konden nemen. Hoewel wij die twijfel niet hadden deed ons goed van hem te horen.
Het eerste nummer wat we hoorde toen we haar kochten was More Then Words van Extreme, het was haar nummer en hebben we nog een keer op gezet toen we met een lege trailer weer naar huis gingen....
Hold me close, don't ever let me go
More than words is all I ever needed you to show
Then you wouldn't have to say that you love me
'Cause I'd already know
Deze foto's zijn van gisteren en vandaag, niet opgejaagd maar af en toe moest ze even een sprintje doen met haar kuddegenoten