Helaas hebben wij 29 december afscheid moeten nemen van onze geweldige Friese merrie Ymkje, na 2 weken gevochten te hebben, hebben we vrijdag besloten dat het genoeg was. We gaan je missen zwarte parel
Ik ben er kapot van, 2 weken lang gevochten om haar weer aan het eten te krijgen, letterlijk alles geprobeerd en aangeboden het heeft helaas niet zo mogen zijn, ze was ook echt op, ze was zo weg.
Lukasje
Geplaatst: 31-12-17 21:40
Ach wat vreselijk! Zo jong nog ... En bah, zo vlak voor de feestdagen. Heel veel sterkte !
Dank jullie wel... heb het er best zwaar mee, ik denk mede door het feit dat ik bij het hele proces ben geweest en het vallen niet als gepland ging. Slaap slecht, paniek aanvallen.. hoop dat het snel wat minder wordt
Jessix
Geplaatst: 05-01-18 01:06
Sterkte, koliek is echt een rot ziekte.. Naar ook dat het inslapen niet rustig is verlopen. Praat er veel over, of schrijf het van je af. Het is in mijn ervaring best wel een hele klap om te verwerken zoiets.
Toen ik mijn friese kanjer in liet slapen lag hij "gelukkig". Ik zag er zo tegenop om het vallen te zien. Het vallen is altijd een naar zicht, zeker als het dan ook nog eens niet als gepland gaat. Kan me voorstellen dat dat lang op je netvlies blijft. En dan ook nog het gemis van Ymkje, het is niet makkelijk..... Sterkte hoor!