Ik begon 2017 met een nieuw paard. Een 1.5 jarige friese merrie. Het begon dus heel goed! En mijn lieve pony was drachtig. Dus verwachtte vol vreugde een mooi veulen. Mijn cushing zieke merrie ging ook heel goed en deed het super op haar nieuwe voer. Dus ik ging met volle moed 2017 in.
Lady met mijn nieuwe paard. Ze mocht haar eerst niet zo dus redelijk zeldzame foto

Ondertussen stond ze wat dik te doen.

Pfoe. Familie?

Ze zijn zo leuk samen. Moeder van 21 en dochter van 9. Onafscheidelijk

Natuurlijk werd er ook (licht )gereden. Goh wat mis ik dat

Ik maakte ook dikke buiken fotos. Deze vind ik zo leuk.

Jut en jul

Helaas ... trof ik haar op 9 maand dracht bevallend aan op een ochtend. Na stuitligging en veel moeite kwam een prachtige valkmerrie met 4 sokjes en bles ter wereld. Helaas waterhoofd.. Vayana heeft 5 minuten geleefd.

Lady adopteerde vol trots een friese hengst, Dirk.

Helaas voor even. Na 2 dagen overleed ze aan een scheur in de baarmoeder. Mijn trots. Mijn alles. Gewoon weg

Cisco was erg in zichzelf gekeerd. Ze was verdrietig. Na 9 jaar samen te zijn met haar dochter.
Zo vierden we haar verjaardag. Ze werd 22!

Nynke vroeg nog modellen voor een bloesem shoot. Gelukkig had ik modellen en een boom. Nog zo blij met de foto's

Oudje... ze begint hier in te vallen..

Helaas... op 25 september kwam er ook een eind aan ons verhaal. Na 11 jaar heb ik mijn meisje in moeten slapen , een halfjaar na haar dochter. Ik zag haar 24 september kreupel lopen. Ze kon zich best verstapt hebben en keken het even aan. Maandag 25 september haalde ik haar weer van het land. Nogsteeds kreupel. Dierenarts gebeld en maava@bokt. Samen poetsen. En toen ging het zo snel minder. Hijgen. Zweten. Vol vocht lopen. Evenwichtsproblemen . Geen stap meer kunnen zetten. Dus besloten om haar in te laten slapen..

En nu einde van het jaar. Zonder mijn stoere mooie gouden pony's. Ik kan er niet zo goed tegen. Ik mis ze verschrikkelijk. Ik wil niet zonder ze verder.. maar ik moet wel

Uit nagedachtenis van mijn toppers heb ik vandaag een tattoo gezet. Jk ben er erg blij mee

*kan ook bij EJLITP maar dat is aan de Modjes*