Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jaimy10 schreef:Mijne is nu een half jaar weg.. In t begin in een waas geleeft ''het was goed zo'' maar nu.. ben er werkelijk kapot van, mis m elke dag. Ik heb toen voor hem een veulen gekocht, omdat hij daar zo gek op was en dan op pensioen met een vriendje kon. Helaas is hij overleden voor het veulen bij ons kwam.. Dat is mijn steun op dit moment enorm. Als k hem niet had gehad was ik denk ik definitief uit de paarden geweest.
Ik vraag me wel is af, om me heen gaan mensen er stukken beter mee om.. Maar hoe? geen idee
anjali schreef:Ik ben al 4 paarden kwijtgeraakt doordat ze overleden.En ik heb er altijd maar 1tegelijk waar ik dan alles mee deel.Mijn oplossing is om meteen naar een nieuwe te gaan zoeken. Daar heb je dan afleiding door en je kunt een ander paard weer een tehuis geven.Ik zie dat niet als ontrouw tegen de vorige, want die heeft me veel geleerd zodat ik weer verder zou kunnen.
tagger schreef:Ik wou dat iemand me kon vertellen hoe ik er mee om moet gaan. 7 weken geleden verloor ik mijn grote liefde. Ze is in mijn armen gestorven. Ik sta elke dag aan haar graf om te vertellen dat ik haar zo mis. Hoeveel pijn het doet om te zien dat het weer lente wordt. Elke avond stap ik in een kil bed, naast de plek die van haar was. Haar kleding hangt nog op dezelfde plaats, haar make-up staat nog in de badkamer. Ik kan er nog niks mee. Ik denk steeds vaker: "het heeft nu lang genoeg geduurd, kom maar weer terug".
Ik weet nu hoe een gebroken hart voelt. Het doet zeer. Hartverscheurend.
SavannahNx schreef:De shetlander die ik 3 jaar lang iedere dag heb gedaan maar ook echt iedere dag, werd zonder overleg of afscheid te kunnen nemen weggedaan. Nooit problemen gehad met de eigenaar maar die wilde hoe dan ook niet vertellen waar ze heen ging of wie hem had. Heb meerdere zoektochten gedaan oa ook hier. Dit was in 2013. Ik weet niet of ze nog leeft of is overleden maar ik heb er nog steeds last van. Ieder jaar weer. Ik heb het nu een plekje gegeven en denk er weinig aan eerlijk gezegd. Ik kon niets doen, en nog steeds niet en dat heb ik moeten laten rusten. Maar het is verschrikkelijk om niet te weten waar ze heen is of wat er met haar gebeurd is. Dat was het ergste.
tagger schreef:Ik wou dat iemand me kon vertellen hoe ik er mee om moet gaan. 7 weken geleden verloor ik mijn grote liefde. Ze is in mijn armen gestorven. Ik sta elke dag aan haar graf om te vertellen dat ik haar zo mis. Hoeveel pijn het doet om te zien dat het weer lente wordt. Elke avond stap ik in een kil bed, naast de plek die van haar was. Haar kleding hangt nog op dezelfde plaats, haar make-up staat nog in de badkamer. Ik kan er nog niks mee. Ik denk steeds vaker: "het heeft nu lang genoeg geduurd, kom maar weer terug".
Ik weet nu hoe een gebroken hart voelt. Het doet zeer. Hartverscheurend.