Dougar wat heb ik van jou genoten, bijna 4 jaar lang. Wat veel te kort is geweest.
Maar wat heb jij een mooi leven gehad, en wat ben ik dankbaar dat ik je tot het einde heb mogen kennen, maar wat jammer dat ik jou nooit vanaf het begin heb gekend.
Dougar was echt mijn aller beste vriend, en hoe moeilijk is het om hier afscheid van te nemen. En op jezelf gaan te vertrouwen.
1.

Op het moment dat ik dougar ontmoeten, was het een zetje in mijn rug om door te blijven vechten voor wie ik was, en hij heeft me zo erg geholpen met alles waar ik zo gelukkig mee ben.
Daarnaast heeft mijn plek op stal me zoveel liefde gegeven, en zoveel geluk.
2.

In de 4 jaar dat ik dougar heb mogen kennen zijn we samen ontzettend naar elkaar toegegroeid. Dougar die was op het begin 27 jaar oud, en ik zei mezelf toen me niet te binden aan hem, want hij was oud, en wie weet was hij er binnen een dag, maand of jaar niet meer. Maar onze dagen tikte door, en hoe snel ik hem een jaar verzorgde, zo snel was hij opeens 30 geworden, het vloog voorbij...
3.

4.

We maakte dingen mee, ik brak mn hand, dougar had koliek, en koliek, en toen was hij kreupel. Hij voelde zich niet fit, of hij at niet. Altijd was het puur paniek in mijn hoofd. Direct stappen, of koelen. En ondertussen pas bellen, want wie weet was ik anders te laat. Zolang dougar maar beter werd, dag en nacht stond ik op.
5.

Dougar moest er altijd 100% bij lopen als we op pad gingen (in het bos

6.

Dougar en ik hebben samen verschillende fotoshoots gedaan, en zelf duwde ik altijd mn camera in de handen van een ander (die rot camera volgens moeders) of maakte we vol op selfie's
7.

8.

9.

10.

Dougar zal altijd wel mn ''one and only lifetime horse'' blijven. Dagelijks is er nog het gemis, en vandaag was het echt een put waar ik in zat, want wat zou ik hem graag nog een knuffel geven, en de koekjes die hier nogsteeds klaar staan, en die ik vergeten was op 21 oktober, want ik bracht ze de 22 wel mee zij ik nog tegen mama... en de 23e zouden wij mijn 18e verjaardag vieren, die helemaal niet leuk was, want ik wou maar een cadeau terug...

Doei lieve dougar, ik mis je, duw je straks stiekem je stal deur open, de deksel van je brok bak en eet je je buik rond met alle muesli ?
21 oktober 2016
11.