In augustus ben ik begonnen met het rijden van een 23 jarige merrie. Superleuk karakter en superfit. Tevens het eerste paard waarmee ik echt een combinatie was.
We reden begin september op ons eigen concour twee B proeven (oefen). Dit vond ze zo leuk en had plezier op het terrein. Daarnaast waren we met slechts 3 x oefenen 2x eerste.
Zo hebben we voor 2016 een startpas aangevraagt en reden we 3/4keer in de week in het bos of in de bak. We hebben in vragender gestart zonder succes. Daarna in Vorden met 180 en 190 punten erg trots!
Daarna kwam de dag,
Een week hierna hadden we onderlinge, met 's ochtends 208,5 en 209,5 punten in de dressuur en 's middags twee fijne parcoursjes gesprongen. Erg trots met in de dressuur twee x tweede en springen 4e plaats.
De ereronde werd gereden en Canto vond het fantastisch, we stapten daarna wat rondjes, waarbij de in elkaar zakte. Hartstilstand. Ze is terplekke overleden.
Na een week niet te hebben kunnen slapen ben ik het langzaam gaan accepteren. Ze is nu bij dr vriendje minoq en is zonder pijn en in glorie overleden.
Lieve Canto ik mis je zo

You'll always be my golden oldie