Olly had cushing, en was weer hoefbevangen. Olly werd erg agressief en ging mensen en andere dieren aanvallen, we hebben nog van alles geprobeerd maar het mocht niet baten.
Lieve Ol bedankt voor alle mooie momenten, vergeten zullen we je nooit!
Zo begon het, Olly stond bij mijn achterburen en ik mocht hem gaan verzorgen.

We liepen samen heel wat af.

Was je dol op eten

Samen met je maatje Kane, ergens rond deze tijd werd je van mij ! Mijn eerste eigen pony.

Samen poseren in de sneeuw.

Je ging met je ruitertje op bixie wedstrijd.

In oktober 2013 zijn wij getrouwd, ik heb altijd geroepen als ik trouw dan gaat Olly voor de kar, en ja hoor jij was erbij!

Mijn nichtjes leerden rijden op jou, en waren zo gek op jou!

Dit jaar ging mijn nichtje en je bijrijdster met je op wedstrijd.

Je gedrag werd steeds slechter, je was sacho, sloom en er was iets mis met je. Bloed laten prikken en ja cushing kwam eruit, we zijn gelijk gestart met de medicatie en dat ging in eerste instantie goed.

In september weer de da erbij, je liep slecht, zeker op de volte. Er zijn foto's gemaakt waaruit bleek dat je hoefbevangen was, zowel links als rechts een kanteling en veel oude schade op de foto ( was de 3e keer dat je bevangen was). Je kreeg een hoge dosis bute, aangepast beslag. Het mocht helaas niet baten, je ging niet beter lopen en je werd zo boos, iedereen werd met ontblote tanden begroet, het ging niet meer. 28 oktober ben je ingeslapen, bedankt kanjer voor alles!