[IM] met pijn in mijn hart

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tuittuit

met pijn in mijn hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 01:12

Vandaag heb ik nog een mooie laatste fotoshoot met je kunnen maken, nog even ben je bij mij, geestelijk wil je nog zoveel maar lichamelijke gaat het niet, ik zal je moeten laten gaan, maar zal je nooit vergeten |(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: met pijn in mijn hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 01:15

Wat een mooie foto's. Ze hebben een heel bijzondere sfeer, droevig en hoopvol tegelijk. Het stoort me niet eens dat ze niet helemaal scherp zijn, dat past er gek genoeg wel bij.

Wat is de reden dat je haar moet laten gaan? Ze lijkt nog zo jong.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 01:26

wat een mooi paard!Hij doet mij erg denken aan mijn eigen paard die ik vorig jaar februari in moest laten slapen....lijf wilde ook niet meer |(
Heel veel sterkte!

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 19:02

Hij heeft toen ie 2 jaar was jolig gedaan in het land waardoor ie zijn meniscus heeft geschuurd, hier is ie toen aan geopereerd en zijn toekomst leek toen nog goed. Helaas kwam mijn moeder in het ziekenhuis te liggen met een hersenbloeding en de artsen hadden gezegd dat ze dit niet zo overleven dus ik heb toen de verdere revalidatie uit handen gegeven en deze persoon heeft zich niet aan de dingen gehouden wat ie wel en niet mocht en heeft letterlijk naar de klote geholpen, toen was ie 3 jaar, de dierenarts zij toen letterlijk als die niet in de weg loopt kan je hem 1 jaar in het land gooien en anders kan hem beter naar de slacht brengen, wedstrijden lopen kan ie nooit meer, heeeeeel misschien kan je hem recreatief rijden, maar ik weet niet wat en hoeveel je met hem kan en hij is eerder op dan een normaal paard .
Ik voelde me schuldig en boos tegelijk en heb hem in mee naar huis genomen en met de dag gekeken of het ging, mnr heeft een erge hoge pijngrens en hij leek steeds meer op te knappen, na 6 maanden ben ik toen voor controle geweest en was het gat dicht en mocht ik voorzichtig gaan rijden, ik heb zijn leven met 5 jaar kunnen verlengen en hebben een hele mooie tijd gehad maar ik begon te twijfelen de laaste tijd of ie iets minder ging lopen. Ik ben naar de kliniek gegaan en waar eerst het gat zat zit nu uiteraard bindweefsel, dit bindweefsel is al gedeeltelijk veranderd in kraakbeen, dit zit vast aan een stuk meniscus wat nog goed was, doordat het eraan vast zit en kraakbeen niet flexibel is trekt het aan de resterende meniscus waardoor die nu dunner is geworden. Vanaf nu wordt ie alleen maar slechter en zal die plek dunner worden en scheuren, ze kunnen niks doen om dit tegen te houden. Voordat het scheurt zal er eerst steeds een ontsteking in het gewricht komen als ie jolig doet in het land en deze reactie zal steeds sneller op elkaar komen en tenslotte :-( , hij heeft er nu ook een onsteking in zitten en als ze hier nu ontstekingsremmers in zouden spuiten zal ik binnen 6 maanden weer bij hun op de stoep staan en dit wil ik mijn paard niet aan doen :-(, een normale meniscus is een witte driehoek maar bij hem is ie al bijna helemaal zwart :-(

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:10

Ik wil je heel veel sterkte wensen... :(:)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:19

Heel veel sterkte gewenst, wat een knapperd is het...zo zonde dat sommige mensen
je paard zo naar de klote kunnen helpen.....

Zoefaber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:21

Sterkte! mooie foto's

ElineRocco22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:23

Heel veel sterkte toegewenst!

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:24

Jeetje veel sterkte :(:)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:26

Nogmaals sterkte! Zal je foto's van hem missen!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:34

Gatver wat een rotverhaal:(

Heel veel sterkte, ik vind de foto's prachtig <3

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:43

Sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:45

Wat een verschrikkelijk verhaal. En dan denk je je paard in goede handen te geven...
Wat heeft die persoon er allemaal wel niet mee uitgespookt?

Het is ontzettend jammer dat je je paard op deze manier moet laten gaan, maar ik heb er alle respect voor dat je die beslissing nu neemt en het leven niet eindeloos probeert te verlengen met weer 6 maanden als je weer dat het toch niet meer beter wordt. Het zal een loodzware beslissing zijn, maar in dit geval is het volgens mij echt de beste. Sterkte!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:50

Wat een droevig verhaal :(:) heel veel sterkte gewenst TS

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 19:52

wat een knapperd, erg droevig dat het zo moet eindigen.. heel veel sterkte Y;(

Hafje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 10:11

Wat een prachtige foto's en wat een prachtig paard was dit!
Veel sterkte..