[IM] Dag lieve harmke

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xjes_lise

Dag lieve harmke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-15 00:50

Lieve harmke ik weet nog dat ik je zag staan toen ik het eerst op de manege kwam en er reed een meisje op je genaamd Marit. Ik vond je toen al zo mooi! Marit en ik zijn vriendinnen geworden en ik mocht soms een rondje op jou stappen :) Marit was in der loop van de jaren steeds minder op jou gaan rijden omdat ze nu ervaren genoeg was om op d'r eigen pony te gaan rijden. En raad eens ik mocht jou verzorgen! Ik vond het super leuk en je deed alles heef braaf en je schrok nergens van :') toen mocht ik gaan lessen en ik mocht op jou. Ik vond het zo geweldig. Ik was helemaal gehecht aan jou en je werd m'n verzorgpony. Helaas ik had ook nog m'n andere pony's en ik had geen tijd meer voor jou ;( je werd steeds magerder en magerder. We dachten eerst dan je de winter niet zou redden maar je bleef toch volhouden. Maar helaas deze herfst ben je ingeslapen omdat je sowieso dit jaar het niet meer ging halen en we wouden je niet later lijden. Ik kwam vanochtend op stal en ik zag je niet meer tussen de kudde staan en ik vroeg aan een meisje waar harmke was gebleven en die zei: "volgensmij is harmke gisteren ingeslapen" ik was zo verdrietig en ik rende de wei in, ik bleef maar zoeken maar ik kon je niet vinden ;( ik begin maar uit te huilen bij jou beste vriendje en die was ook heel verdrietig. Even later kwam Marit ook op stal en die vertelde dat ze bij de verdoving al helemaal weg was en toen zei de dierenarts: "ze is gewoon op" sins die ben je er niet meer. Ik mis die leuke ritjes op jou.

RIP HARMKE |( RUST ZACHT LIEVERD :evaw:

BWPcookie

Re: Dag lieve harmke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:37

Veel sterkte!!

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:40

He jakkes, wat verdrietig voor je.
Voor Harmke was het waarschijnlijk wel beter, maar ja, het gemis blijft natuurlijk wel.

Xjes_lise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 22:25

BWPcookie schreef:
Veel sterkte!!

Dankje

shetjeIris schreef:
He jakkes, wat verdrietig voor je.
Voor Harmke was het waarschijnlijk wel beter, maar ja, het gemis blijft natuurlijk wel.

Ja maar het is wel een schok hoor opeens horen dat je lieveling er niet meer is

Ze is wel 29 geworden is al heel oud
Laatst bijgewerkt door Gini op 11-12-15 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten die kort achter elkaar geplaatst werden samengevoegd.

Xjes_lise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 20:28