[IM] Miss u so much ...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirrex

Miss u so much ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 14:53

Bikri dingetjes …19 jaar samen .. Vandaag alweer 2 maanden geleden..

Stout paard lief paard, prachtig paard, ezel uitstraling

Ik pak het voer jou niet af.. ik geeft het juist

Altijd mee praten en vooral ja schudden met je mooie koppie dat was je hobby als mensen voor je stal stonden

Je had een duidelijke voorkeur voor wie bij je mocht komen of je mocht aanraken sommige mensen waren hun leven niet veilig bij jou

Te koud of te warm.. deken op deken af, dekens waren stom met op doen maar toch wel lekker met koud weer en regen

Die stomme vliegjes waar je zo geïrriteerd en boos van kon worden.. rondjes rennen bij het hek zo liet jij je irritatie zien ook hier weer een deken en alles was ok ..Stalgenoten die appten moet ik Bik binnen zetten het is weer zo ver hij gaat uit z’n dak bij het hek

Jouw bui .. Goede bui, dan kon alles ..
Slechte bui, dan verdroeg je geen vreemden om je heen, laat staan aanraken

Tevreden met een glimlach op je mondje als we samen op pad waren geweest

Fotogeniek alleen als jij dat zelf wilde, bij geen zin gingen je oortjes echt niet naar voren

Een heertje in alle opzichten

Je was een woestijnpaard / arab dus water was aan jou niet besteed

Plassen water in de wei je bleef liever op “het eilandje” dan er doorheen te lopen

Afspuiten met water met 30+ graden ging dan nog net

Regen was een bron van irritatie hier was je niet van gediend en kon hier heel sjaggie van worden en wilde dan ook vooral niet buiten staan

Niemand mocht in de wei met “jouw merries” komen alleen met gevaar voor eigen leven

Met andere ruinen/hengsten kon je niet overweg jij was the king van elke stal

Luisterde altijd naar mijn verhalen of ze nu leuk of niet leuk waren je schoteloortjes stonden altijd naar voren tijdens het kletsen

Een kus van mij voor het naar huis gaan vond jij maar stom en vooral niet nodig

1x fluiten en je kwam in volle galop luid hinnikend naar het hek gerend ook als stond je nog maar 5 minuten buiten

Je luisterde als een hond en op het commando “kom hier” kwam je altijd no matter what

De hoefsmid kreeg elke keer opnieuw instructies als deze werden opgevolgd dan was je het makkelijkste en liefste paard ter wereld

Spiegeltje spiegeltje aan de wand … die had jij altijd bij de hand, wat heb ik veel van jou geleerd

Aanraken met handen en benen dat vond jij niet leuk daarom omgeschakeld naar western riding hier was jij helemaal in je element.. geen gedoe aan jouw lijf

Jeukende huid door losse haartjes, dan was borstelen geweldig.. zomervachtje dan is borstelen niet nodig dus laat maar.. blijf maar liever van mij af .. Laat me met rust

Apart qua karakter en opvatting maar voor mij zo speciaal in alle opzichten

Met rijden het meest coöperatieve paard wat jij je maar kon voorstellen, altijd willen werken, harmony and teamwork it was

Met roundpenn werk kon je boven de bakrand uitspringen en door het rennen (lees plat door de bocht) maakte je behoorlijke gaten in de bodem

Als een spons zo nam je alles in je op .. daardoor moest je soms ontladen.. prachtig om te zien hoe je daarmee omging

Jouw vertrouwen in mij was enorm, omgekeerd was mijn vertrouwen in jou ook eindeloos

In je jonge jaren moest je soms aan “de baalpaal” omdat je niet handelbaar was.. dit vond je allesbehalve grappig maar er was geen uitweg, dus je onderging het dan maar

Je gedrag paste niet bij je oogopslag, deze was zacht en onderzoekend terwijl je gedrag agressief en imponerend kon zijn.. daarom altijd gelooft in jou

Ik wou maar dat ik dagelijks een dagboek van jou / ons had bijgehouden, in deze 19 jaar samen dan hadden we veel mensen nog wat kunnen leren over het leven hier en nu…

Sometimes Angel Sometimes Devil but always Bikri and my best friend

Slaap zacht lieverd voor altijd in mijn hart 23-2-1994 / 11-9-2015 .. Miss you

Afbeelding

Afbeelding

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:03

:(:) zwaar

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:09

vreselijk...ik weet er alles van.Heel veel sterkte,ze was prachtig!
Mooi eerbetoon ook :(:)

marjo1996

Re: Miss u so much ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:57

Heel erg veel sterkte :(:)

heidinuyten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:19

Veel sterkte.

AstridL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:50