Mijn allerliefste Valentino wat hebben we toch veel samen meegemaakt in de 11 jaar dat ik jouw vrouwtje mocht zijn.
11 jaar geleden ging ik opzoek naar een nieuw paard voor mezelf en ondanks dat ik dat jij helemaal niet was wat ik zocht was ik na ons eerste rondje verkocht
Citaat:The first time I saw you.
My heart whispered
" thats the one "

De eerste 3 jaar samen gingen zeker niet over rozen. Ow wat heb ik je wel eens vervloekt en zoveel mensen zeiden dat ik je beter kon verkopen want het zou toch niks tussen ons worden.
Maar lieve Tien we hebben ze allemaal ongelijk bewezen. Samen zijn we nog Z1 start gerechtig geworden maar helaas hield het voor ons hier op. Je bent nog wel meerdere malen met een ander in de B en L1 gestart want je vond het nog zo leuk om te schitteren.

3 jaar geleden heb ik besloten om je met prepensioen te laten gaan. We waren altijd al fan van buitenritjes maar nu gingen we alleen daar nog van genieten.

Deze zomer heb ik je verhuisd met je grote vriend Fore. De grote slungel die zo aan jouw hangt en die jij zo goed opvoed en laat zien dat alles wat vrouwtje doet leuk is.

Maar hoe beter het met Fore ging hoe slechter jij werd..
Jouw lijf is net als mijn lijf we willen zo veel maar dat werkt niet altijd mee.
Je begon te kwakkelen, Aan de buitenkant weinig te zien maar je was niet meer de Tien die ik al zo lang kende.

2 weken geleden was je alweer niet helemaal rad. Vermoeden was een nieuwe hoefzweer. Dus je grote vriend Kees kwam langs 2 dagen later maar zo als jij het alleen kon doen liep je weer helemaal goed.
Toch bleven er bij ons de vraagtekens en vermoede Kees dat jij wel eens PPID kon hebben.
Na een paar dagen goed er in te hebben verdiept paste jij aardig in symptomen plaatje.
Vorige week heb ik je laten testen op PPID en de volgende dag sloeg de bom bij ons in....
Je bloedwaarden gingen door het plafond en dan sta je wat gaan we doen, gaan we het proberen met medicijnen met geen enkele garantie of is het goed zo...
Ik heb je 1 belofte ooit gedaan en dat was dat zodra jij aangaf dat je niet meer happy was ik je zou laten gaan hoe moeilijk dat voor mij ook zou zijn.
Zondag heeft mijn jongste stiefzoon afscheid van je genomen en gisteren mocht ons buurmeisje voor het laatst op je rug.
Citaat:Every horse deserves at least once in his life to be loved by a little girl

Afgelopen dinsdag hebben wij afscheid genomen van ons geliefde bos.
Heel symbolisch het bos waar wij voor het eerst op de foto zijn gezet hebben wij onze laatste foto's gemaakt.
Zo dankbaar ben ik dat jij nog een goede dag had en dat Carola je precies heeft vast gelegd zoals je was.

Mijn trots, Mijn liefde, Mijn leven,
Dank je wel voor de prachtige 11 jaar samen, weet dat ik van je hou en je verschrikkelijk ga missen
Vandaag heb ik mij aan mijn belofte gehouden en je laten gaan.