Brúnka *08-06-1982 †18-06-2015
Hátíð *08-04-1986 †18-06-2015
8 juni 2013 vierde ik de laatste verjaardag van mijn prachtige dames. Nog één keer genieten en wat heb ik genoten van die bijzondere middag: [ITP] 2 vriendinnen vieren samen hun laatste verjaardag
Het zou de laatste zomer zijn dacht ik en daarom liet ik Muurp komen met een prachtig eindresultaat:
[ITP] 2 vriendinnen staan samen voor de laatste keer model
De foto's hangen bij mij op de muren en elke dag weer zorgt het voor een glimlach op mn gezicht. Ze staan op de foto's precies zoals ze zijn, ontspannen, gemoedelijk, en vooral veel rust zie ik terug in de foto's.
De zomer ging voorbij en ze bloeiden eigenlijk weer op, ja dan plak je er nog wat reservetijd aan vast. Uiteindelijk kreeg ik gisteren het telefoontje dat ze zijn ingeslapen. Verwacht en toch weer onverwachts snel door een koliek die te ernstig was en is de keuze gemaakt door de eigenaar om de andere dame ook in te slapen. Samen, zoals het aan ze beloofd is. Gelukkig heb ik een paar maanden geleden bewust afscheid genomen van de paarden. Gewoon uit voorzorg (en een voorgevoel dat het tijd was) omdat ik erg druk ben met afstuderen en geen tijd had om er regelmatig te komen. Ik ben dan ook blij dat ik dat toen heb gedaan, want anders had ik nu spijt gehad.

Dag Brunkie, Dag Houtje, bedankt voor alle wijze lessen